{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
922 visninger | Oprettet:

sterilisation: hævet bryster som om hun venter sig {{forumTopicSubject}}

hjælp !!

ander der har oplevet det efter deres hunkatte er blevet steriliseret ..

hun blev steriliseret d. 4-4 og alt er gået så fint men nu hæver hele hendes bryspati som om hun er i falsk graviditet. kan det skyldes homoneren eller ???

håber der nogen der lige kan give lidt klarhed over det

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sterilisation: hævet bryster som om hun venter sig
  • #1   14. apr 2013 Hvad mener du med at brystpartiet hæver som om hun er gravid???

Er det dievorterne eller hvad mener du, selve brystpartiet hæver da ikke under graviditet..

og nej jeg har ikke oplevet ved ngen af mine 2 at brystpartiet har hævet efter sterilisering, den lille fik en væskeansamling omkring operationssåret, men det var en reaktion på stingene, og det burde det jo ikke være med din da det er 10 dage siden..

• #2   14. apr 2013 det brystkirtleren der hævet heler vejen om af maven.. og vorterne er helt alm små.. har set Linen ved hunden når de er indbildsk gravid, aldrig efter en sterilisation ved hunkat.. har prøvet og søge på nette. men uden noget held

• #3   14. apr 2013 Jeg har aldrig oplevet det, men syntes du skal ringe til dyrlægen og høre om det er noget du skal være nervøs for, der er vagtdyrlæger der er til at komme i kontakt med også på søndage, de vil helt sikkert kunne sige om det er noget der er normalt eller ej og hvis de ikke mener det er livsnødvendigt at se den i dag vil de anbefale dig at kontakte din egen dyrlæge mandag morgen..

• #4   14. apr 2013 det har vi også tænkt os og gøre.. men ville bare forhøre mig af først om ander hade oplevet linen.. eller om det kunne være en indbildt graviditet som skyldes homon forandring

• #5   14. apr 2013 Kræft får mælkekirtlerne til at hæve op. Jeg håber ikke, at det er det. God bedring med missen.

• #6   14. apr 2013 det er først efter hun er blevet steriliseret de er hævet op.. og det har kun stået på igår og i dag.. så tror ikk det er kræft.. da hun altid har vært sund og rask smiley

• #8   14. apr 2013 han har værket vært på p-piller eller fået p-sprøjten... ej vært syg på nogen måde.. hun har kun fået antibiotika efter operationen .. det er det eneste médecine hun har fået samt smertestillende

• #9   14. apr 2013 Lyder mærkeligt...ring til din dyrelæge i morgen og få en tid til en kontrol af hende. Hun kan jo ikke være falsk gravid hvis hun er steriliseret - de kan ikke have overset en graviditet....??

• #10   14. apr 2013 nej for hun er indekat og har ikke vært i kontakt med ander han katte som ikke er kastreret

• #12   14. apr 2013 tak for Info .. håber da virkelig ikk at det kan være det .. har snakket med vagtdyrelægen men han mente ikk der var nået slemt, men han kunne ikke lige give svar på hvad det var. så skulle vente til min egen har tid i morgen.. da hun er frisk og ikke reager på nået når man undersøger hende ...

• #13   14. apr 2013 Puha- sikke et billed /: - nej lad os da krydse fingre for at det ikke er det - men jeg ville lige nævne den "sygdom" for dyrlægen i morgen, så han er obs på det og evt. kan tage blodprøver for at udelukke det....

• #14   15. apr 2013 så har vi fået fat i vores dyrelæge.. hun sage det ikk var helt alm at det skete. men vi skulle vente 3-5 dag for og se om det i sig selv.. vis ikk ville hun komme og kigge på hende. så vi må vente og se

• #15   15. apr 2013 Lyder godt men vent nu ikke længere end til fredag, det vil være synd hvis hun skal gå endnu en weekend igennem uden hjælp hvis det ikke er gået i sig selv..

Tak for update, håber du vil holde os updatet når der er sket forandringer eller dyrlægen har set på hende..

• #16   15. apr 2013 ringer også senest fredag morgen til hende vis det ikk bliver beder .. hun er heldigvis så fleksibel at hun kommer hjem til os og ser på hende vis det, det ender med ...

• #17   24. apr 2013 så er min lille kat blevet tilset af vores dyr læge.. der var ikke nået alvorligt galt med hende.. nok hendes humoner der er i ubalance.. så hun vil se hende om en måned igen for og se hvordan det udvikler sig.. men ellers var hun så fin og det var helet så flot hendes ar efter operationen

• #19   24. apr 2013 Jeg så også hævelse på min pige da hun blev neutraliseret, faktisk lige kort efter stingene var taget begyndte hendes brystkirtel-væv at vokse.

Hun blev tilset af dyrlægen, som mente det ville falde af sig selv ila 2 uger til 1 måneds tid og det gjorde det.
    Det er flere år siden nu og der har intet været siden.

Jeg havde aldrig set det tidligere og har dog været i kontakt med rigtig <i>mange</i> neutraliserede hunkatte.

Jeg skiftede ikke <b>dyrlæge Lotte S</b>, det ville du; mener du 'bare' få second opinion eller fordi du ikke tror på det kan falde af sig selv igen?

Håber din pige snart er fin igen Anita

• #20   24. apr 2013 Fandt lige denne:
    http://www.petmd.com/cat/conditions/endocrine/c_ct_mammary_gland_hyperplasia#.UXflhLWGE08

Hvor der bla står under "Causes":
    May develop after neutering;

• #21   24. apr 2013 grund til de er hævet skyldes nok at hun var i løbetid da det hele blev fjernet. det ses ikke tit men kan forkomme.. og det er ikke nået alvorlig da de ikke hæver mere end det de er. og hade det vært brysbetændels ville de hæve meget mere og være til sjene for hende.. og det er det jo ikke i dette tilfælde..

og der er ingen grund til og skifte dyrlægen ud, for hun har undersøg hjemme fra hvad det kunne være og forhørt sig ved andre dyrlæger om de har oplevet linen.

det skyldes en ubalance i homoneren og i nogle tilfælde vil hævelsen lige sig lidt, men brystkirtleren ville kunne mærkes lidt. men for det meste går det i sig, lige som PIA skriver at hun også har oplivet det

men min lille mis er stadig under opsyn derfor hun vil se hende igen for og følge op på hvordan hun har det .

• #22   17. maj 2013 vil bare lige fortælle at min dejlig mis er ved og være helt sig selv igen ... hævelsen af hendes brystkirtleren er falden en del, så nu venter vi på vires dyrlæge kommer og ser til hende en sidste gang ... men efter min mening så ser det så fint ud at jeg vil med sikker hed kunne sige at dyrlægen vil sige det samme .

• #23   17. maj 2013 Det lyder godt Anita smiley

• #24   17. maj 2013 Det lyder dejligt smiley

Kommentér på:
sterilisation: hævet bryster som om hun venter sig

Annonce