1.712 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

lokkefoder til indfangning af kat lokkefoder til indfangning af kat

Hej.
Jeg skal have indfanget en vildkat da den har et dårligt bagben og tror muligvis det er brækket, får hjælp af dyrenes beskyttelse til at få et bur ud til at fange den i, men skal lige høre efter hvad for noget foder der er bedst at bruge til det.
opdagede katten i dag og den ser ikk for godt ud så håber vi kan få den fanget og at det ikk tager for lang tid da jeg skal flytte om 14 dage.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lokkefoder til indfangning af kat
  • Cecilie E
    Cecilie E Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #1   15. apr 2013 hvad med noget fisk? smiley torskerogn eller tun måske

• #2   15. apr 2013 Nå Kattens værn sætter fælde har de selv noget dåsemad med, som er helt suverænt.

• #3   15. apr 2013 Dåse mad vil jeg tro smiley

• #4   15. apr 2013 Okay, har noget kitekat vådkost som mine egne katte alligevel ikk gider spise så det kan jeg da bruge. skal jeg ligge noget over buret i form af tæppe eller hvordan?

• #5   15. apr 2013 Jeg vil tro og håbe DB kan hjælpe dig med placering og hvordan du bedst sikrer katten.

Tak fordi du hjælper

• #6   15. apr 2013 ja hun forklar det nok når hun kommer med buret.
    så lidt. syns det er synd hvis den skal gå med et muligt brækket ben uden at nogen gør noget, og tror også den er syg for den ser tynd ud og pelsen ser helt forkert ud, helt tjevset

• #7   16. apr 2013 Godt og høre at der er nogen som tænker på den måde;) den har nok ikke kunne fange noget pga. Benet tror du kan bror alt som kan lugtes langt væk. Den er nok meget sulten

• #8   16. apr 2013 Vi er meget interesseret i at få vildkattene væk, især fordi hankatten terroriser i hele nabolaget og strinter op af samtlige vinduer vi har, og har gjort det over ved naboen også. og angriber vores katte i deres egen have. Men desværre kan DB kun tage den killing som er kommet til skade. og kommunen vil ikk rigtig gøre noget desværre.

• #9   16. apr 2013 Jeg tror sådan en kat falder for alt der lugter af mad.. Men jeg ville også tage noget leverpostej eller tun eller lign.. Vådfoder der dufter kraftigt..

• #10   16. apr 2013 Den kat der strinter skal da ikke nødvendigvis "fjernes" - tænk hvis den har en ejer der bare ikke har brugt penge på en neut.?

Men flot at du tager dig af den sårede.

• #11   16. apr 2013 den har ikk nogen ejer, det er en vildkat. Det er begge forældre.

• #12   16. apr 2013 Jow, men hvis den er i god foderstand den kat der strinter, så har den en fodervært.

• #13   16. apr 2013 Har ikk kigget på hvor i god stand den er. men eftersom de holder til på den tomme grund hvor killingen render rundt og kattemor får killinger op under taget så tror jeg ikk der er nogen der fodre dem, men vi lever i en fiskerby, og der er rigeligt med mad at hente mange steder og vi har rigtig mange mus og vi har rigtig mange turister som smider affald og vi bor tæt på sommerhusene.

• #14   16. apr 2013 Første dag med fælden, men det er en snu kat jeg har med at gøre, så det havde lykkedes den at snuppe maden uden at udløse lemmen, men nu er den sat til løsere og der er lagt mere mad i så håber den går i denne gang, men heldigvis er det den rette kat, min far så katten ved buret da han var nede at tjekke den. håber den sidder er i i morgen tidlig

• #15   17. apr 2013 hehe jeg har prøvet og fange en ræv (fordi den åd vores høns) men det var altid en kat i fælden om morgenen:)

• #16   17. apr 2013 Heller ikk i nat er den gået i, tror desværre den blev mæt første gang, men forhåbentligt så går den i dag, gerne inden middag så jeg kan nå at ringe til hende der kom med buret så hun kan hente den

Kommentér på:
lokkefoder til indfangning af kat

Annonce