1.263 visninger
|
Oprettet:
Nogen der har set dem?:-( {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Der er desværre kun dårligt nyt herfra. Vores missere er løbet væk. Begge to
-Deter begge udekatte, og derfor frygter vi, at de enten er blevet taget ind af nogen, eller kørt ned.
-Begge er unge. Mille er ca et halvt år, og Safir ca. 10 mdr.
Min mor sagde at de løb væk i sidste weekend. (Jeg var der ikke i over en uge)
-Jeg håber nogen har set dem. Savner min piger
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.145
Håber I snart får dem hjem igen
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 67 Katte: 4 Emner: 75 Svar: 9.174
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Smid også nogle af disse sedler i naboers postkasser, hvor i opfordre folk til at tjekke deres skure og drivhuse samt kældre for at se om kattene er blevet lukket inde ved et uheld..
Og så er der et væld af Facebook sider hvorpå i kan efterlyse kattene på, men husk nu at når du efterlyser, så skriver du hvorfra de er forsvundet, altså by og gade/område..
mar 2013
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 18 Svar: 169
*Felis*- Jeg var som sagt ikke hjemme, og ved derfor kun hvad min mor siger. Synes selv det lyder mærkeligt, men det var ikke samme dag. Hun siger at hun hun lukkede Mille ud fredag aften, og den så hun ikke siden. Safir kom så ud lørdag eftermiddag, fordi der kom gæster. De plejer at ligge i naboens skur, men han lukkede os ind, og de var der ikke.
-Kan de mon være stjålet? Ved ikke hvad folk går efter..?:-(
Tinka- Nej, hun har mærkeligt nok ikke efterlyst dem. Hun siger bare at hun savner Safir.:-/ Men hun tror ikke på, at nogen har set dem. Hun er en nød på det område.
Håber de kommer hem.. De små piger.:-(
mar 2013
-Jeg spørger herinde, fordi jeg ved at hun ikke ville sige det. Hun ved jeg er glad for dem. Men nej, det var ikke meningen, vi skulle have dem. Vi skulle slet ikke have dyr, men så fik jeg hamster, og så gik det derud af. Nu har vi kanin, & hund (og kat):-)
-Men hvis de er givet væk, må nogen have dem jo. Så krydser jeg fingre for at de ser det her.
sep 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 1.078
Da min kat forsvand fik jeg tip fra naboer om at de havde set en kat efter hans beskrivelse(den hvide lømmen på mit billed) i bygningens cykelkælder og jeg jeg blev lukket der ned 2 gange. Det var en boligblok kælder med mange indgange og rum til opbevaring så svært at lede for der var mange aflåste steder.
Han er så sky at folk kun lige havde set et glimt af ham og selvom jeg havde været der nede og ledt i lang tid hvor jeg raslede med godbider var det først anden gang jeg var i kælderen at han tilkende gav sig med miauv. det tog yderligere flere minutter at lokalisere ham og lokke ham ud af hvor han havde gemt sig.
Den dag havde han allerede været væk i 5 dage og må have overlevet af edderkopper og andet kravl i kælderen.
Safir kan sagtens have fundet Mille også selv værre blevet fanget der hvor Mille er. (hypotetisk set hvis nu Mille var blevet fanget i en kælder lige som min Aidan blev.)
mar 2013
-Beder hende lede, og når jeg er der, går jeg rundt og spørger om de har set pigerne.
-De er meget tæt knyttet, og derfor er jeg sikker på, at de ér sammen.:-)
dec 2006
Ja, dét er sgu mærkeligt!
Og så håber jeg da virkelig, at din mor <b>straks</b> , sammen med dig, vil gå i gang med at efterlyse de katte vidt og bredt.
Hvis hun ikke viser interesse i at få de katte hjem, må du jo selv i gang med at lave efterlysninger, og lede efter dem. Hvis de virkelig er løbet væk af sig selv, kan de være i nød eller livsfare - lukket inde i et skur eller noget. Så det haster med at finde dem!
sep 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 1.078
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 392 Katte: 4 Emner: 195 Svar: 7.313
Håber at de kommer hjem i god behold.
jan 2012
Taget i betragtning af at Lisa kun er 13 år, så tror jeg nærmere at forældrene er skilt og hun bor hos sin far og er på weekend hos sin mor hver anden weekend..
aug 2010
jan 2012
mar 2013
-Jeg har en lillebror. Han har ikke set dem.
Jeg har sat fodr til dem, i skuret, og self. er der vand. Jeg gjorde mit bedste i weekenden her, og næste gang jeg er der prøver jeg igen.
-Når/hvis de bliver fundet, får de nye hjem. Jeg vil savne mine piger, men min mor er tilsyneladene ret ligeglad med dem.
-Jeg vil ikke hænge hende op på noget, for kattene har været der, før hun fik det skidt (Psykisk) og hun har mange dyr. Det er ved at blive meget bedre med hende, og jeg er sikker på, at hun ikke ér ligeglad. Tror bare ikke hun magter at sætte alverden igang. Min jeg vil mine dyr det bedste, og måske er det bare bedst hvis pigerne kommer et sted hen, hvor det får hvad de skal have, og passet rigtigt.
-Mille, min egen mis, hun ville være kommet tilbage igen. Hun er den mest kæle kat jeg kender. SÅ tillidsfuld. Safir er mere tilbageholdene. Mille er fra ordentlige forhold, og har haft det godt, men modsat med Safir.
-Hvis nogen af jer er fra Randers, så sig endelig til, hvis i ser dem.
-Laver efterlysnings sedler, og hænger op rundt omkring. Hvis hun ikke vil have dem mere, bliver de solgt. De skal ikke ende på gaden.
-Hvor god stedsans har katte? Kan de være gået forkert, og tilfældigvis være blevet lukket ind?
-Hvis de befinder på løvenholmvej, så er de ikke fanget i kælder eller skur. Safir kan kravle under døren, og Mille ''kravler'' op af døren.
-Savner mine dejlige piger
dec 2006
Hold øje med fremlysninger på samme side!
Spørg også dyrlæger og internater/kattehjem i Randers om de har fået kattene ind. (mener der bl.a. er et kattehjem på Vorup Dyrehospital).
Uanset hvor godt katte kan kravle over og under noget, så kan de altså sagtens være blevet lukket inde et sted i nabolaget. Desværre.
Jeg kan forstå, at din mor har det så psykisk dårligt, at du ikke har hjælp fra hende til at finde de katte :-(. Har du nogle andre voksne, der kan hjælpe dig? Jeg tænker også på, at hvis kattene bliver fundet, og din mor ikke orker dem, er det nok en god ide at aflevere dem på internat, og så må der en voksen med.
Håber du finder dem, og får vished for, hvad der er sket.
mar 2013
De bliver efterlyst imorgen. Snakker med min mor.
Jeg har mine bedsteforældre, og dem bor jeg ved.
Håber de har det godt, der hvor de er..!
-Må bare tænke posetivt. Selvom jeg frygter at Mille er påkørt.
Kom faktisk til at tænke på noget. Hvornår kan en kat få killinger? Ved at de går omkring 65 dage. Men hvis Safir (Måske, siger ikke at det er sådan) hvis hun har killinger et sted derude? Ville hun så gå fra dem før de kunne klare sig selv?o:
maj 2012
Jeg tror også det bedste du kan gøre hvis du finder pigerne er, at finde et nyt godt hjem til dem.
Jeg kan godt forstå du savner dine katte, og når du en gang får dit eget hjem vil du nok få dig nogle katte, og så er det dig som passer på dem, det bliver du garantere god til.
Jeg håber du finder pigerne, bare så du får ro på og ved hvordan de har det.
dec 2006
Jeg håber dine bedsteforældre kan støtte dig.
Held og lykke.
mar 2013
-Jeg er sikker på at de er derude, og at det bliver godt at de kommer ud til nogen der kan give dem et fantastisk liv.
-Vi har også en hund, og nogle kaniner, så kattene er en stor mundfuld, specielt fordi de er begyndt at ''kigge efter drenger'' ,men derfor skal de jo have det godt alligevel
-Tror også at de ville være noget træls noget hvis Safir fik killinger. Hun skulle have været neutraliseret, men min mor fik det dårligt lidt før Safir blev gammel nok, og nu er hun væk...:s
Men ihvertfald, tak for hjælpen
maj 2012
aug 2010
Ja, katte har en god stedsans, for de sætter dufte hvorend de går.
Du kan være heldig at de er lukket inde i et skur / garage, men de kan også være gået hver deres vej.
Den der ikke er på p-piller, er den neutraliseret? Hvis ja, har de ikke så stort et territorium.
Ellers har jeg hørt, at en kats territorie er 1,6 km. i diameter, så de kan gå langt. De kan også være hoppet op i en bil eller lastvogn - kattens veje er uransagelige.
Efterlys dem hos egnens dyrlæger - ring evt. og hør om de har fået dem ind.
Held og lykke og jeg ønsker alt godt for dig i fremtiden.
mar 2013
-Håber da, at hvis de er i en garage eller noget, så er der nogen der ved at de er der, så der bliver sørget for dem :i
-Når sedlerne kommer op, så håber jeg nogen giver lyd fra sig.
dec 2006
Når katte ved et uheld bliver lukket inde i et skur eller lignende, så er problemet jo netop, at ingen ved, de er der.
Jeg krydser fingre for, at nogen ser kattene OG dine efterlysninger, så de kan kontakte dig og dine bedsteforældre.
Jeg synes også at du skal fortælle din mor, at du meget gerne vil have besked, hvis kattene skulle dukke op igen af sig selv.
mar 2013
Nogen der har set dem?:-(