{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
449 visninger | Oprettet:

Nedslidte klør {{forumTopicSubject}}

Vores gamle hankat Thor døjer rigtig meget med nedslidte klør på bagpoterne.... De er super fine og skarpe på forpoterne.

Et par gange har det været så slemt at jeg kan se en klo har blødt... så det er altså ret meget... Og nu er han lige kommet hjem med en blødende klo...

Er der noget man kan gøre for at forhindre det... altså bortset fra at holde ham inde... for jeg giver ham ikke sko på smiley ???

Og hvad kan det evt. skyldes ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nedslidte klør
  • #1   25. apr 2013 Hmm det lyder da godt nok mærkeligt..

Jeg tror ikke der er noget du kan gøre for at forhindre det, men så nedslidte klør at det bløder, syntes jeg lyder mystisk..

Han må jo bevæge sig steder hvor det går meget ud over hans bagklør, bare spøjst at der ikke er noget med forkløerne..

Jeg kan ikke rigtig komme med noget desværre smiley

• #2   25. apr 2013 Heidi N

Jeg synes også det er mærkeligt... da vi har mest mark, skov og haver.... og en enkel vej der går igennem byen... men jeg tvivler meget på at han spurter op og ned af vejen og slider dem på den måde...

• #4   25. apr 2013 Altså jeg har været ved dyrlægen med det to gange før.... og netop hans bagben og poter blev tjekket for at se om det var det der gjorde det... Men hun kan heller ikke give et svar på det....

Han er helt sikkert ikke påkørt (heldigvis) .... det er jo altid at de er nedslidte... men nogen gange er det så meget at de ligefrem bløder ...

• #5   25. apr 2013 Jeg ville give ham en forbinding på så kløerne kan få lidt fred.. Og så holde ham inde hvis det er muligt mens han har det på

Kommentér på:
Nedslidte klør

Annonce