{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.093 visninger | Oprettet:

Ditte K
Ditte K
Tilmeldt:
28. apr 2013
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 27

Første løbetid {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg fik en kat ind for 2 måneder siden, hun var omkring de 6 måneder +/-
Hun startede her for 2 uger siden at lave disse små lyde, faktisk ikke sikker på hvordan man skal beskrive dem smiley
Var sikker på det var hendes første løbetid, da hun begyndte at stå og sige denne lyd mens hun stak numsen i hovedet på hunden mens hun lå halvt ned, ja i ved jo hvordan det ser ud smiley
Det stoppede dog igen nogle dage efter, så troede det var lige som med hunde at den første løbetid ikke nødvendigvis er lige så lang som de ellers ville være.
Det er dog startet igen idag, så ville egentligt bare høre om det var meget normal at der godt kunne være en uge hvor de ikke virkede som om de var i løbetid og så starte igen, eller om der evt er en anden grund til det smiley
Hun er indekat.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første løbetid
  • #1   28. apr 2013 En hunkat går i løb ca hver 22. dag og vare fra et par dage op til en uge....
    Og og de små lyde kan blive til høje gennemtrængende hyl... i hele hendes løbe tid, da hun kalder på hankatte....

    Jeg vil råde dig til at få hende neutraliseret hurtigst muligt, da det er utroligt anstrengende og stressende for en hunkat at komme i løb hele tiden.
    Samt der er meget stor risiko for livmoderbetændelse.



  • Ditte K
    Ditte K Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 27
    #2   28. apr 2013 Okay, jeg havde læst de kun kom i løb her om foråret, men det er da rart at vide at det så fortsætter.
    Ja hun skulle neutraliseres da hun senere hen skal være ude kat og vil ikke have killinger, der er jo desværre rigeligt af katte der ikke har hjem i forvejen.
    Mange tak for svar så blev jeg da heldigvis det klogere på det punkt også smiley


  • #3   28. apr 2013 Det er rigtigt at unge hunkatte tit kommer i deres første løbetid her om foråret... og ja det forsætter i en uendelighed smiley

    Det er en rigtig god beslutning at få hende neutraliseret... men får nemlig en meget mere harmonisk kat smiley


  • Ditte K
    Ditte K Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 27
    #4   28. apr 2013 Okay, ja jeg havde forstået at de kun kom i foråret, så tænkte en uge-10 dage om året det kan da ikke være så slemt smiley
    men tusind tak for svar, så vil jeg da lige ringe til dyrlægen og få tid og vejledning derfra af smiley


  • #5   29. apr 2013 det er desværre sådan med hunkatte at når først er kommet i løbetid så kommer de det igen og igen med 2-3 ugers, hele året. Vi havde engang en hunkat som vi fik da den var 6 måneder og den kom i løbetid meget hurtigt efter vi fik den. Hold da op en jammer, vi sov ikke om natten og den strintede hele huset til øv. Den kom meget hurtigt til dyrlægen. Så det lyder som en god beslutning at få en tid hos dyrlægen smiley

Kommentér på:
Første løbetid

Annonce