{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  seler
  • #1   29. apr 2013 Rigtig fint Lis..

Ikke at jeg bruger seler så meget, har en h-sele til den gamle, for de der smarte seler som du har på billedet har jeg ikke kunnet finde til store katte, enten er de for små i omfang eller også er de for korte i længden så katten er ved at blive kvalt eller ikke kan bruge forben..

Måske jeg ikke har set de rigtige steder, det skal jeg ikke kunne sige, men bruger kun sele nu hvor min løbegård har været taget ned og så når jeg transportere kattten i længere tid, som sikkerhed i transportkassen, hvis den skulle springe op.

Men jeg syntes et album er rigtig fint, til dem som ikke ved hvad de skal vælge og har brug for gode råd og erfaringer smiley

• #3   29. apr 2013 Den ser rigtig fin ud smiley

Er selen til at du må have katten i skødet under rejsen? Eller er det som ekstra sikkerhed, hvis katten skulle komme fri fra transportburet?

• #4   29. apr 2013 Min datter rejser i maj med en af mine katte til New Mexico. Selen er som sikkerhed, de vil garanteret have hende ud af transporttasken, så har hun noget at holde i. Hun forbliver i tasken under hele flyturen, den står under sædet foran.

Det er en lang rejse - 21 timer fra hun forlader mit hus til hun er i sit nye. Der er fem timers ventetid i Washington - der får datter dette bur med - som tasken fint kan gå ind i. Når alt er placeret kan hun lukke op for tasken og fluks lyne buret. Det er en sammenklappelig paptissebakke der ses th - hun får grus med at papir, det vejer ingenting

profilbillede
  • #5   30. apr 2013 Puh, det er godt nok en lang tur.

Rigtig smart med sådan et bur, når der er så lang ventetid undervejs. smiley Katten må også trænge til at kunne strække ud.

Kommentér på:
seler

Annonce