386 visninger
|
Oprettet:
6. nov 2008 Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.015
seler {{forumTopicSubject}}
jeg har lavet den spæde start til et album om seler
http://www.kattegalleri.dk/fotoalbum/diverse_kat/18627-seler
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Ikke at jeg bruger seler så meget, har en h-sele til den gamle, for de der smarte seler som du har på billedet har jeg ikke kunnet finde til store katte, enten er de for små i omfang eller også er de for korte i længden så katten er ved at blive kvalt eller ikke kan bruge forben..
Måske jeg ikke har set de rigtige steder, det skal jeg ikke kunne sige, men bruger kun sele nu hvor min løbegård har været taget ned og så når jeg transportere kattten i længere tid, som sikkerhed i transportkassen, hvis den skulle springe op.
Men jeg syntes et album er rigtig fint, til dem som ikke ved hvad de skal vælge og har brug for gode råd og erfaringer
jan 2011
Følger: 6 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 11 Svar: 331
Er selen til at du må have katten i skødet under rejsen? Eller er det som ekstra sikkerhed, hvis katten skulle komme fri fra transportburet?
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.015
Det er en lang rejse - 21 timer fra hun forlader mit hus til hun er i sit nye. Der er fem timers ventetid i Washington - der får datter dette bur med - som tasken fint kan gå ind i. Når alt er placeret kan hun lukke op for tasken og fluks lyne buret. Det er en sammenklappelig paptissebakke der ses th - hun får grus med at papir, det vejer ingenting
jan 2011
Følger: 6 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 11 Svar: 331
Rigtig smart med sådan et bur, når der er så lang ventetid undervejs.
seler