1.188 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Katte fødselsdag:-) Katte fødselsdag:-)

Hej alle sammen.
Min kat Speedy har fødselsdag d.13-05-2013, og jeg ville rigtig gerne forkæle ham, nu når han har fødselsdag.
Så jeg ville spørge jer om, om i kender nogle gode opskrifter til noget man kan lave til katte på dens fødselsdag.
I må også rigtig gerne linke en opskrift.
Tusinde tak på forhånd:-)
Mvh Linette

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katte fødselsdag:-)
  • #1   10. maj 2013 Jeg plejer at serverer noget råt kød eller rejer (rejer er IKKE sundt i store mængder). Eller noget dåsemad de specielt godt kan lide. Jeg giver ikke fødselsdagsgaver, som til mennesker.

• #2   10. maj 2013 Okay, mange tak:-)
    Speedy får lidt nyt legetøj:-)

• #3   10. maj 2013 ja her bliver der også givet en lækker bisken til at markere dagen.
    Mine<b>elsker</b> kogt kylling, de synes det er endnu bedre en rå så på deres fødselsdag laver jeg gerne kogt kylling til dem men det er jo ikke sikkert at det er noget dine kan lide.

Ellers noget dåsemad der er favorit eller lidt kaffefløde/kattemælk som snack.

• Laura Pode
    Laura Pode Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Katte: 3 Svar: 4
    #4   10. maj 2013 Da Berta forleden havde fødselsdag, fik hun et nyt halsbånd, lidt af hendes yndlings "katteslik" og en ny bordtennisbold. Hendes gamle halsbånd var blevet meget slidt, så fandt hendes fødselsdag, som en god anledning, til at give hende noget som hun rent faktisk manglede. smiley Bordtennisboldene elsker hun, og hun havde ødelagt den gamle, fordi hun leger lidt vildt med dem smiley

• #5   10. maj 2013 Jeg plejer nu også bare at fodre som normalt, men der vanker da noget nyt legetøj smiley

• #6   10. maj 2013 Mine bliver vist så forkælede hele tiden at de skulle leve en hel dag af godbidder hvis der skulle gøres noget ekstra ud af fødselsdagen smiley Dog håber jeg at kunne give dem en løbegård næste gang Aslan har fødselsdag (til efteråret) smiley

• #7   11. maj 2013 Okay mange tak:-)
    Jeg vil så gerne fejre ham så han ved han har fødselsdag, nok også fordi jeg også selv synes det er rat hyggeligt smiley

• #9   11. maj 2013 hehehe den "kage" kan jeg lide smiley

Kommentér på:
Katte fødselsdag:-)

Annonce