Sulten for sjov eller bare en tiggeprins :) Sulten for sjov eller bare en tiggeprins :)
Har en maine coon dreng der er ved at drive mig til vanvid hver gang han mener det er spise tid.... Mener han så også det er når jeg spiser...:)
Han mijaver højlydt selvom han har mad og vand til rådighed hele dagen...
Han spiser også af det sammen med de 2 andre katte jeg har,men jeg tror han er sulten for sjov. Eller lækkersulten,som jeg kalder det.
Vandt en konkurrence hvor jeg fik et gavekort på 1000 kr til dyreartikler så bestilte bl a de der bokse med vådfoder hvor der er 12 portion poser i...
De er så brugt nu og som om han kun vil have det nu... han nedstirrer en og hvis han kan komme til det ,helt op på bordet og prøver at række ud med poten . Ellers sætter han kløerne i benet på en
Har et bestemt skab i køkkenet hvor både hunde og kattes godbidder står,og hører/ser han jeg åbner det,kommer han straks fisende og det er selvom han er udenfor eller sover ovenpå he he.
Er lidt sjovt men belastende alligevel,for har prøvet at forklare ham,at det bare er fordi han er lækkersulten
For når han så ikke får den opmærksomhed,kan han sagtens gå ud og spise sit tørfoder
Andre med tiggeprinser/prinssesser?
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.144
Mine ville tigge som gale hvis jeg pludseligt ikke gav dem vådkost 2 gange om dagen
nov 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 29 Svar: 454
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
De tigger ikke af sult men blot fordi det er spændende det jeg står med eller også fordi de godbidder de får er ekstra lækre, for det er jo ikke den normale mad..
De har skam mad i deres skåle, så det er ikke derfor, og nogle gange tigger de også og når de så får tilbudt noget, så snuser de til det og går
jun 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 218
Jamen,de 2 andre tigger slet ikke,så tror kun det er Simba drengen der er utidig
De får ikke vådfoder hver dag,men et par gange om ugen.
Somme tider får de lidt rester fra aftensmaden
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
sep 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 1.078
Jeg ville helt sikker give vådfoder med højt kød indhold hver dag for jeg tror det er hans måde at fortælle dig at han mangler noget mere kød
Sulten for sjov eller bare en tiggeprins :)