{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.056 visninger | Oprettet:

Panda/Blackie/Batman) opdatering {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Panda har det rigtig godt smiley Der er stadig lidt knurren og advarsler her og der men alle 3 katte kan gå rundt om hinanden med kun 20cm mellemrum.

Efter Panda først begyndte at komme ud i stuen opdagede han at han kunne komme op på toppen af vores reoler og skabe. Ops der røg den opbevarings plads smiley
Macro og Aidan kan ikke komme derop(eller de stoler i hvert fald ikke nok på deres spring evner) derfor har vi altid brugt det som en sikkerhedszone til ting som ikke måtte klatres/skubbes/puffes til af en kat. Ak ja der røg en Lampe vi ikke har haft et sted at stille men så kan vi lære at pakke ting ordentlig væk istedet smiley

Efter jeg læste i Panda's opdrætter papire og så han havde fået oksekøds afpudsninger startede jeg på at få ham over til Råfodring med det samme. Han elsker det ^^
Han er også begyndt at få lov at spise i køkkenet sammen med de 2 andre uden der bliver balade. Den første uge måtte han absolut ikke være i køkkenet sammen med de andre når der var mad, men når de så gik så smuttede han ind og stjal alle resterne smiley

Panda have fået nogle knuder i pelsen da han ankom. De fleste har dyrlægen fjernet og han opførte sig meget pænt men det var svært at komme til for han ville gerne væk og op på skabene hos dyrlægen ^^. Jeg har fjernet et par selv jeg fandt efter dyrlæge besøget ved at få kammen ind under så jeg beskyttede hans hud også klippet dem med en saks.
Er der nogen der ved hvor man kan bestille en sikkerhedstrimmer til dyr? Vil hellere bruge en trimmer end en saks. Det virker ikke som om det vil fortsætte med at være et problem men man ved jo aldrig.
Jeg må gerne ra ham et par minutter hver dag bare han får nogle godbider. Han elsker at blive nusset, han regner dog ikke min opmærksomhed med en kam som nusning smiley Men han er nu heller ikke imod det. Vi bruger det til at lære hinanden at kende.

Panda får mulighed for at gå ud hver dag nu. Den første dag han var ude ville han lige i starten ikke væk fra os. han løb op og ned af det sidste trin 4-5 gange så han lige kunne røre ved min partner(jeg var i køkkenet) også pludselig stormede han hen over græsplænen og væk var han i busken! Da han ikke kom hjem efter 2 timer begyndte vi at blive nervøse. (han havde ikke kunne lide vores sele så havde opgivet at tage ham på tur rundt i sele)
Vi var ude og kalde og lede flere gange men indtil videre har vi ikke rigtig set ham reagere på nogen af hans navne endnu.
Han var løber omkring kl 12, jeg havde været ved at lave frokost.
Jeg gik en sidste tur omkring kl 01 men lagde mig så i seng efter jeg havde tjekket at kattelemen stadig var tapet åben.
kl 01:30 hørte jeg kattepoter i soveværelset som jeg først troede var Aidan men så gik de rundt igen og jeg vågnede lidt mere. Jeg fik øje på Macro ved siden af mig der var lysvågen og holdt skarp øje med "gæsten". Jeg fik mine briller på og tændet noget lys. Der i gangen stod en stolt Panda der meget gerne ville have noget mad!

Skyndte mig ind og lukke lemmen også fik han mad og ros smiley Tilfreds lagde han sig i vinduet og sov.

Han havde været tæt på at få indekulder da vi begyndte at åbne havedøren for at lade ham gå ud. men det havde taget 2 dage før han var klar til at gå ud af døren. Men han trængte vist til en ordentlig løbe tur!
Nu går han kun ud på altanen hvis havedøren er åben også ind igen men han ved ikke helt hvad han skal synes om kattelemmen endnu.

Jeg skal lige lære Pandas udendørs rytme før han får lov at gå ud og ind om natten men han virker glad og tilfreds smiley kattelemmen er tapet åben hver dag og lukket om natten.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Panda/Blackie/Batman) opdatering
Kommentér på:
Panda/Blackie/Batman) opdatering

Annonce