{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.476 visninger | Oprettet:

ADVARSEL! {{forumTopicSubject}}

ADVARSEL! Dyreklinik i linde, ved navn Peter Bønnebæk SKAL STOPPES! Hvis ikke, så for guds skyld, lad vær med at få kastereret osv. ved ham!
Den såkaldte klinik er ikke steril, han ryger imens han laver indgreb!
Der ligger cigaretskodder over alt i "klinikken" og "klinikken" er en lade!
Han vejer ikke dyret inden den får bedøvelse, eksempel ved kastrering,og han giver den hverken penicillin eller smertestillende efter indgreb!
Har snakket med an anden dyreklinik, som før har modtaget dyr der har været ude ved ham, der tales om en hun kat der skulle steriliseres, det endte med styrtblødning pga. at han ikke havde lukket ordenligt efter indgrebet!
et andet eksempel, en tæve skulle føde, han får hvalpene ud, men åbenbart glemmer han lige èn, det resulterer i at tæven dør fordi hvalpen indeni rådner op.
STOP HAM FØR HAN DRÆBER DIT ELSKEDE KÆLEDYR!

Navn: Linde Dyrehospital Peter Bønnebæk

Adresse: Bredkærvej 1

Postnummer: 7600

By: Struer

Telefon: 97487315

CVR nummer: 83431814

Branche: Kæledyr, Dyrlæger og dyreklinikker


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ADVARSEL!
  • #1   2. jun 2013 Føj da.. Jeg havde overvejet at bruge ham, hvis missemanden blev syg.. Men det springer vi vist lige over! smiley

  • #2   2. jun 2013 Føj godt jeg ikke bor i nærheden af ham, så man kunne falde i kløerne på ham smiley

  • #4   2. jun 2013 smiley
    Jeg håber da <b>virkelig</b>, at de dyreejere, der har overladt deres dyr til den &"#%"%"¤/(¤" har anmeldt ham!


  • #7   2. jun 2013 I guder
    Det er da fuldkommen utroligt hvis ingen har anmeldt den mand smiley
    Cigaretskodder det lyder næsten for utroligt


  • #9   2. jun 2013 Det er sgu dårligere forhold end i serien "Folk og Fæ" smiley

  • #10   2. jun 2013 Uden at ville påstå at det ikke er sandt så vil jeg meget gerne vide hvorfra den oplysning stammer. Det er jo let at svine en dyrlæge til uden at der er hold i tingene.

    Lidt fact på bordet og hvor informationerne stammer fra er ønskelig smiley


  • #11   2. jun 2013 Jeg er glad for Husum dyreklinik!


  • #12   2. jun 2013 det skal siges at jeg var med min veninde derude... hun var græde færdig da hendes kat var færdig, hun har ikke en bruger her på KG, så hun fortalte mig det hele, for jeg ville bestemt ikke med derind, da det allerede så fusket ud ved indgangen ! hun så hele indgrebet sammen med en anden veninde!

  • #13   2. jun 2013 Man skal da ikke med ind i OP og slet ikke uden "beskyttelsestøj".

  • #14   2. jun 2013 Det var han jo ligeglad med, han stod jo og røg den ene smøg efter den anden imens han lavede indgreb smiley det eneste der var sterilt var den halve flaske sprit han hældte på katten, der hvor nødderne sad.


  • #16   2. jun 2013 Katteejeren har jo så selv set forholdene, men alligevel ladet katten operere der smiley

    Marianne **Man skal da ikke med ind i OP og slet ikke uden "beskyttelsestøj".**

    Jeg ville selv være tilstede under en operation (men sgu da aldrig lade en operation foregå i en lade af en dyrlæge, der ryger under operationen :-O.)


  • #17   3. jun 2013 Jeg var vendt om på hælene med det samme!!!

    Han havde aldrig fået lov til at komme i nærheden af mine katte under de forhold.... og han var meldt på stedet... på vej ud af døren !!


  • #18   3. jun 2013 Ja jeg var heller ikke blevet med min kat, jeg havde flået min kat til mig og skældt ham hæder og ære, og som G.H så havde jeg meldt ham på vej ud af døren..

  • #19   3. jun 2013 Er også ret ked af at jeg ikke var med inde i OP, for så havde han fandme ikke fået lov af mig, til at røre katten, men min veninde var meget chokeret, og hun er ikke typen der bare skælder folk ud, hun tog der ud fordi det var billigt, men bagefter var vi ved struer dyreklinik for at få tjekket op på ham, og det så fint nok ud, men hun fortalte jo så en historie om en hun kat hun havde fået ind som også havde været der ude til neutrallisereing. og dyrelægen sagde at vi skulle melde ham til fødevarestyrelsen, men dyrelæger er ikke nemme at få ned med nakken, man skal jo have beviser, så hvis det var blevet filmet, var der sikkert en chance for at få ham lukket! smiley

  • #20   3. jun 2013 Måske Kontant eller Operation X skulle kontaktes smiley

  • #21   3. jun 2013 Nej, selv katastrofalt uduelige dyrlæger er ikke nemme at få ned med nakken, men jeg synes at man alligevel bør anmelde en dyrlæge, der opererer under så uforsvarlige forhold. Hvis ingen klager, kan man da være helt sikker på, at hans beskidte gesjæft ikke bliver lukket.
    Hvis han er medlem af Dyrlægeforeningen (det er han så næppe) så vil han nok få læst og påskrevet, eller blive smidt ud af foreningen.

    For 20 år siden havde jeg desværre en særdeles dårlig oplevelse med en dyrlæge fra Odder, og den dag i dag er jeg stadig ked af, at jeg ikke tog min egen mavefornemmelse alvorligt og smed ham ud af mit hus (det var aflivning i hjemmet), eller i det mindste kunne jeg da have klaget over ham.
    Aflivningen af Tut var en "dyr lektie", som jeg sandelig godt kunne have været foruden! Siden da har jeg lært at lytte til min mavefornemmelse. Gudskelov da - for dén dyrlæge, jeg siden fik dårlig mavefornemmelse over, har jeg siden hørt mange rigtig grimme historier om (Dr. Dyredød).

    Vil opfordre enhver dyreejer til at gå udenom dyrlæger, der ikke er medlem af den Danske Dyrlægeforening. Og i øvrigt søge information på nettet om dyrlægen, inden man bestiller tid. Og hvis man alligevel får en skidt fornemmelse, så tage den alvorlig.



  • #22   3. jun 2013 Der er vist ikke flere " gamle" dyrlæger i Odder i dag smiley det er en god smådyrs klinik, med afdeling i Beder, og jeg har en god mavefornemmelse + de har det nye kvalitets mærke ( kan ikke huske hvad det hedder)

  • #23   3. jun 2013 Lidt fact på bordet og hvor informationerne stammer fra er ønskelig

    Jeg var selv hurtig ude med riven,ang denne dyrlæge smiley
    Men men ,men

    Hvis det er sandt må nogle da melde ham,tænk hvis det ikke er sandt !!!!

    hans adresse er nu offentliggjort og så håber jeg der er hold i anklagerne.

    Fatter ikke en klinik kan drives under de forhold uden nogen reaktion.
    Myndighederne komm

    Kristina R




    Det var han jo ligeglad med, han stod jo og røg den ene smøg efter den anden
    e jo også på besøg smiley

    Har desværre svært ved at tro på denne historie ;-(


  • #24   3. jun 2013 Altsåå...... det er ikke normal praksis at ejer får lov til at komme med ind på OP når katten opereres, det er noget andet hvis det er vildt akut og der skal lægges drop osv. Så har jeg også været tilstede.

    Jeg ved at de har oplevet en praktikant gå i gulvet da hun så blod, måske er det derfor smiley


  • #25   3. jun 2013 Gad vide om det er samme dyrlæge
    http://www.tvmidtvest.dk/indhold/aflivningssag-ingen-tiltale-mod-dyrelaege


  • #26   4. jun 2013 Hmm Lis, det kunne jo tænkes..

  • #27   4. jun 2013 Jette **Der er vist ikke flere " gamle" dyrlæger i Odder i dag**

    Grunden til at jeg nævnte, at den møgdyrlæge var fra Odder, var egentlig mest for at antyde, at der er andre end BrethHansenDyredød man skal tage sig i agt for.
    Jeg kan (desværre) ikke huske Odder-dyrlægens navn (og heldigvis for ham, for mit nag til ham forældes aldrig).
    Kun godt at han ikke er på Odder dyreklinik mere. Jeg håber han slet ikke ER mere!


  • #29   4. jun 2013 Røntgen har jeg også været med til og ultralyd skanning.

    Jeg så jo også det var 20 år siden Tinka smiley



  • #30   4. jun 2013 DET ER DEN SAMME DYRELÆGE ! smiley

  • #31   4. jun 2013 http://www.tvmidtvest.dk/indhold/politiet-efterforsker-dyrlaege der er en video, hvor hans navn og klinik bliver oplyst i.

  • #32   4. jun 2013 Så kontakt fødevarestyrelsen. Når der har været fokus på ham i forvejen, så er der da en smule håb om at anmeldelser tages alvorligt.

  • #33   4. jun 2013 ja, håber vi..

  • #34   4. jun 2013 Er der nogle der har beviser ?
    holder stadig på det gode gamle råd om at man er uskyldig til det modsatte er
    bevist smiley


  • #35   7. jun 2013 Tine, du gør bare som du har lyst til, JEG var der ude med TO veninder og så det hele, desuden er dette bare en advarsel, men tag du bare derud og se hvad der foregår med en af dine kæledyr.. hvis du lyster.. politiet har været efter ham før, men de havde ikke beviser nok, som du kan se her, lidt mærkeligt ikke? (se link) http://www.tvmidtvest.dk/indhold/politiet-efterforsker-dyrlaege

  • #36   7. jun 2013 Kristina
    Rolig nu ! sikke barnlig reaktion.

    Ved bare at man skal være 100 % sikker i sin sag når man ligger sådanne anklager på bordet.

    Jeg bebrejder ingen,jeg spøger bare ind til sagen smiley
    Har ingen intentioner om at besøge omtalte dyrlæge er godt tilfreds med ham jeg har .;-)


  • #37   8. jun 2013 hygge jer

  • #38   29. jul 2013 Ja, jeg har også haft en diskussion med KV.

    Dyrlæger kan aflive på flere måder og gudskelov er der nogen der gør opmærksom på hvordan de gør, for da min kat Mickey blev aflivet, var det en overdosis ind i låret.
    Det gjorde også ondt på ham, men derefter var det ikke så forfærdeligt og jeg var jo i forvejen ude af mig selv af skræk, chok og sorg.

    Min dyrlæge - og de andre på samme klinik, giver den beroligende sprøjte i nakkeskindet, når den så er fuldt bedøvet bliver der givet den dødelige dosis i et forben.
    Jeg har været med til at en kat blev stukket direkte i hjertet, men også den var fuldt bedøvet først.
    Men det har da været en forfærdelig oplevelse for dig.
    Jeg går dog kraftigt ind for at katten bliver øretatoveret - for så har KV ingen ret til at aflive dyret! Derimod har ejeren mulighed for at få sin kat tilbage.

    Men KV får heller ikke en krone herfra.


  • #39   29. jul 2013 Uha

    Jamen så er jeg da glad for min dyrlæge smiley og andre før ham.
    Jeg vil tilføje jeg bor i en lille by på landet ,hvor der er mange katte, de fleste er øretatoveret ,selvfølgelig også min egen.
    Nægter at tro på at flertallet ikke regner katte for noget ,,,,

    Det er ihvertilfælde ikke min erfaring.
    Kv ved jeg ikke så meget om,

    Men man skal passe på med at man ikke ser spøgelser alle vegne smiley
    Eget grundsyn betyder meget smiley


  • #40   29. jul 2013 Ejvind - Som jeg læser det, du skriver, kritiserer du KV for at aflive katte (?) og samtidig er du modstander af neutralisering. Det hænger ikke sammen.

    Hvad har du da tænkt dig, der skal blive af alle de katte, der nødvendigvis kommer ud af at lade dem rende fertile rundt?

    Hvis mange flere fik neutraliseret deres katte, ville KV slet ikke være nødt til at aflive alle de herreløse katte, der lever et usselt liv.

    http://www.kattegalleri.dk/forum/Generel-diskussion/105259-derfor_skal_man_neutralisere

    I øvrigt har jeg haft fritløbende neutraliserede katte, der aldeles ikke er blevet endebidt ... eller bidt overhovedet faktisk.

    Men bortset fra det, gør det mig ondt for din kat og dig, at det gik så slemt til med den aflivning. smiley


  • #41   29. jul 2013 Jeg ejer også en fritløbende neutraliseret kat smiley

    Der har heller ikke været i kampolage med nogle.

    Men som Tinka skriver
    Gør det mig ondt med den oplevelse smiley

    Logik er jo flere ikke neutraliserede katte der løber rundt des flere killinger smiley


  • #42   29. jul 2013 Øv jeg kan kun trykke enig en gang smiley ellers havde der været et helt læs af dem til dig Tinka smiley

  • #43   29. jul 2013 Det kan jeg godt forstå smiley

  • #44   30. jul 2013 Ejvind - hvad angår neutralisering af katte, må vi bare konstatere, at vi er dybt uenige.

  • #45   30. jul 2013 Har trykket enig Tinka

    Men hopper fra .

    Sålænge man ikke er villig til at neutralisere sine vil der altid være for mange små forhutlede killinger der ikke har en chance for et værdigt katteliv smiley
    Derfor aflivning

    Har intet med kvindelogik kontra mandelogik at gøre !
    Min mand og andre mænd i omgangskredesen går kraftigt ind for neutralisering. smiley


  • #46   30. jul 2013 Enig Tine!

    Og det er ikke logisk, at sammenligne kastration af smågrise og katte, grunden til, at de vil forbyde det med smågrise er fordi det har været kutyme, at gøre det uden bedøvelse samtidig får de klippet halen, og det er ikke i orden, at gøre det uden nogen form for smertelindring bare fordi de er små,,, og har intet med at gøre om hvordan livet er som kastrat.

    Også slut her fra, jeg tror ikke jeg vil diskutere mere med dig Ejvind, for du har klart udtrykt, at din mening ikke er til diskussion.....


  • #48   30. jul 2013 Pyha

    Godt Jesper smiley

    Håbede på indlæg fra dig smiley
    Nu hopper jeg i løveparken smiley


  • #52   30. jul 2013 Øh så forsvandt Ejvind
    Nå det har vi jo prøvet før smiley


  • #54   30. jul 2013 Jesper - det ville det have været alligevel.

  • #56   30. jul 2013 Tinka
    Det var også min fornemmelse ,positiv skal han ikke have skyld for at være .
    Nu skriver han nok om os et eller andet sted smiley smiley


  • #57   30. jul 2013 Huuum der forsvinder efter hånden meget her inde fra!

    Ved i hvad der blev af tråden om den lille kat som skulle have nyt hjem i en fart?
    Lille hvid hankat med kuglerne i behold, som pludseligt efter et år skulle have nyt hjem nu??


  • #58   30. jul 2013 Er den også væk smiley

    Dybt useriøst æv ,mangel på respekt for de der der tager sig tid til besvare smiley

    Men når det er sagt var der et par indlæg der virkelig var fordømmende og unødvendige smiley


  • #59   30. jul 2013 Jeg nåede ikke at se så meget til fordømmelser smiley men det er træls ikke at få det hele med smiley

  • #60   30. jul 2013 Der skal nok være nogen, der er glad for, at den tråd blev slettet smiley

  • #61   30. jul 2013 Mon ikke Tinka smiley smiley smiley
    Moral er godt dobbeltmoral er ,,,,,,,,,,;-)


  • #62   30. jul 2013 Øv jeg hader hemmeligheder smiley

  • #63   30. jul 2013 Jeg kan forstille mig at den er blev slettet fordi det var en annonce og det ikke er tilladt i forum..


  • #64   30. jul 2013 Nååå ja smiley

  • Annette H
    Annette H Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Svar: 1
    #65   9. aug 2013 Kristina R .. CITAT: Er også ret ked af at jeg ikke var med inde i OP, for så havde han fandme ikke fået lov af mig, til at røre katten, men min veninde var meget chokeret, og hun er ikke typen der bare skælder folk ud, hun tog der ud fordi det var billigt, men bagefter var vi ved struer dyreklinik for at få tjekket op på ham, og det så fint nok ud, men hun fortalte jo så en historie om en hun kat hun havde fået ind som også havde været der ude til neutrallisereing. og dyrelægen sagde at vi skulle melde ham til fødevarestyrelsen, men dyrelæger er ikke nemme at få ned med nakken, man skal jo have beviser, så hvis det var blevet filmet, var der sikkert en chance for at få ham lukket! smiley

    Annette H
    Jeg har fået foretaget kejsersnit (godt nok på en hund) på Struer dyrehospital, og det ende op i en yver betændelse (pga. stafylokokker, der kommer af u hygiejne ) som der nær havde kostet min hund tre patter. Det tog 4 uger om at hele op, da det skulle hele inde fra. Jeg fik jo selvfølgelig pencilen med hjem, men men men, den udleveret pencilen må man så ikke bruge til diegivende tæver da det går ind og nedbryder knoglerene ved hvalpene.
    ALLE KAN LAVE FEJL!!!!
    Desuden forstår jeg ikke at en anden dyrlæge må stå og fortælle om andre patienter, og opfordre en kunder til at anmelde, når de nu selv burde have gjort det, eftersom de selv havde behandlet den anden kat du omtaler.
    Tænker også lidt´´ du skriver HAN RØG DEN ENE SMØG EFTER DEN ANDEN, mens han opererede´! Jamen de gange jeg har set en hankat blive kastreret, har det ikke taget mange min. og nu da jeg selv er ryger, ved jeg det tager ca 10 min at dampe en smøg. Men hvad med Heste, de står ude på en mark hvor der både er gødning fra dyr, jord bakterier osv. osv.


Kommentér på:
ADVARSEL!

Annonce