629 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Hjælp!! :( Mærkelig opførsel!! :'( Hjælp!! :( Mærkelig opførsel!! :'(

Hej i går var Frida ret sød og dejlig men det var overdrevet. Idag da jeg kommer hjem opfører hun sig som om hun skal have killinger, (hun går og kalder og vil have man skal følge med hende ned i min mors seng). Men hende patter er ikke store og hendes mave er normal!!! Hun vil ikke have at jeg går fra hende!! Jeg må røre hende på maven, som jeg ALDRIG må. Og hun opfører sig bare ikke som hun plejer!!! smiley Jeg er TOTALT BANGE!!!!!!

Hvad kan det være hun opfører sig sådan?? smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Herregårdssten 45 m2 2.700 kr.
  • Samle ikea pax 2.500 kr.
  • Hjælp til at flytte jord 2.000 kr.
  • Skifte batteri på citroen c4 grand picasso 1.650 kr.
  • Møbelsamling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp!! :( Mærkelig opførsel!! :'(
  • #1   3. jun 2013 hun kan have noget andet med maven? jeg ville tage en tur til dyrlægen med det lille pus (:

• #2   3. jun 2013 Hmm, min mor kommer først hjem i aften,. Men det kunne godt være noget med maven da hun godt vil have at jeg rører den? :((

• #3   3. jun 2013 Skal lige siges at hun ikke ligger og lider, men spinder?

• #5   3. jun 2013 Er hun måske i løbetid ???

• #6   3. jun 2013 Det kan være mange ting, og en katte kan spinde også selvom den er blevet kørt ned. Så du må ikke tro alt er i orden, bare fordi hun spinder, men jeg synes helt klart når din mor kommer hjem i aften, at du skal snakker med hende om det, og evt. få hende til dyrlægen, hvis du stadig er bekymret for hende velværd i aften. Held og lykke med hende:)

• #7   3. jun 2013 Hun er i løbetid...

Hun er jo ikke neutraliseret ... og på p.piller ... som hun evt har kastet op...

• #9   3. jun 2013 Tror også måske hun er i løbetid, men så plejer hun at ligge sig ned og trampe i gulvet, det gør hun ikke og har fået p-pille for nogen dage siden!! smiley

Hvis jeg bestemte fik vi hende neutraliseret men det er det ikke!! smiley

• #11   3. jun 2013 Som sagt er det ikke mig der bestemmer, men jeg vil rigtigt gerne have hende neutraliseret! smiley

• #12   3. jun 2013 Neutraliser af sine katte er det bedste for sin kat, hvis ikke den skal bruges til avl.

Men kan se du 14 år, så det jo op til dine forældre hvad de gør, men vil helt klart anbefale du prøver at overtale dem. - Hun vil få en længere leve alder, og vil evt. undgå en masse sygdomme.

• #13   3. jun 2013 Jeg har prøvert og gør det klart igen, men hun er ikke til at overtale!! smiley

• #15   3. jun 2013 Ja(jeg er skilsmisse barn) smiley

• #16   3. jun 2013 Jeg kan se katten er over 10 år gammel, så hvis hun on off har fået p-piller i 10 år så kan der altså godt være noget galt med hende, når hun sådan pludselig ændre opførsel, hun kan rent faktisk også godt blive gravid selv om hun har fået p-piller, for p-piller forhindre kun løbetid, hvis en hankat har tvunget sig til parring med hende kan hun godt blive gravid, fordi en kat først får ægløsning ved parring, og det forhindre p-piller ikke på katte, hvis hun så får p-piller under graviditet så kan det gå rigtig galt..

Jeg ved godt du kun er 14 og du ingen mulighed har for at vide sådanne ting, og det er måske også for udførligt beskrevet for dig, men kunne ikke lige forklare på anden måde..

Hvis hun fortsætter den ændrede adfærd frem til i morgen så syntes jeg du skal få din mor til at få en tid ved dyrlægen..

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.369
    #17   3. jun 2013 Hej Milla.Pigen

Du kan måske også få din mor til at læse tråden her.:-)

• #19   3. jun 2013 Det er muligt at moren ikke gider at tage til dyrlæge med katten, men så skulle hun ikke have påtaget sig ansvaret over for den..

Kommentér på:
Hjælp!! :( Mærkelig opførsel!! :'(

Annonce