{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
562 visninger | Oprettet:

Problemerne blev løst! {{forumTopicSubject}}

Hej KG smiley

Jeg vil gerne takke for alle de gode råd og den vejledning jeg har fået herinde, til hjælp med at holde min første indekat.
Den første kat vi fik hedder Jackson. Han er en glad og ung huskat på omkring 8mdr. som havde tendens til at kede sig når vi ikke var hjemme, og så sov han bare. Om natten betød det så, at der var kattejammerrock, som fratog os vores nattesøvn. Han blev neutraliseret, og det gik i noget tid, hvorefter han igen begyndte på det.
Selvom vi var hjemme hele dagen sov han, for han blev sur og tvær hvis vi vækkede ham og ville lege med ham.

Vi ledte længe efter en passende legekammerat til ham, dog uden held. Enten var de katte vi så på ikke passende med deres personlighed, eller også var det deres størrelse (Han er meget dominant overfor andre katte der en mindre end ham selv).

Næsten havde vi opgivet håbet om en legekammerat, der der på en Facebook side (Kolding køb og salg) duggede et opslag op, om en pige der ikke kunne have sin hankat mere.
Han var godt nok ikke neutraliseret, men vi mødte ham, lærte ham at kende, og i dag bor han herhjemme.
I starten skulle der lige sættes lidt på plads i hovederne på de to.
Jeg var dog overbevist om at de to nok skulle finde ud af det sammen, siden Kiwi (den nye kat) er større end Jackson, hvilket gør ham mindre dominerende overfor ham.

Kiwi strintede herhjemme, da han jo lige skulle tilkendegive at han var kommet ind i huset. Vi fik råd om at få ham neutraliseret hurtigst muligt (han skulle neutraliseres uanset hvad), da det ikke er sikkert at han ville stoppe med det igen.

Min kære dyrlæge blev plaget af mig, for at jeg hurtigst muligt kunne få en tid til den kære kattemis.

I dag er der hverken strint eller larm om natten. Begge katte er perlevenner, og leger, spiser, sover og lever sammen. smiley

Tusind tak for hjælpen!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemerne blev løst!
Kommentér på:
Problemerne blev løst!

Annonce