1.279 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Foder til kat med tendens til krystaller i urinen Foder til kat med tendens til krystaller i urinen
Vores kat får pt speciel tørkost pga tendens til krystaller i urinen, men det lader til hun er ved at køre lidt surt i det, så tænkte om der var nogle herinde der havde forstand på krystaller i urinen og hvad man kan give som alternativ til tørfoder.Vores hund får BARF, tænkte om det var en mulighed til katten også?
0 synes godt om
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
Væske er vigtigt, når en kat har krystallisering og det indtager de sjældent selv i rigelig mængde, men de kan få de igennem det våde og det rå
Hvis det allerede barf'er til din hund, vil det være 100% det bedste også at gøre til din kat
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Til dato har hun endnu ikke haft tilbagefald..
Det der er vigtigt for at undgå krystaller er at katten får rigeligt med væske, en kat skal have ca 3dl væske om dagen, og da katte ikke er gode til at drikke, så er det nemmest at give gennem maden, jeg selv giver ekstra vand på dåsemaden, så det bliver lidt suppeagtigt, mine elsker det på den måde og samtidig sørger jeg får at de får ekstra væske
maj 2010
Følger: 1 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 11 Svar: 84
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
Jeg bruger den ikke, da den kun findes som pate og gele og damerne herhjemme skal have kød i sovs. Jeg bruger primært kitekat og igen, er det fordi at de skal have kødstykker og ikke kødmos. Det er primært mew der er kræsen og hun røre det ikke, hvis det ikke er kødstykker i sovs. Og har ikke fundet noget billigere, som laver det på den måde
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.144
Jeg startede med at købe deres prøve tilbud, det var en fin måde at finde det de kunne lide
maj 2010
maj 2010
Foder til kat med tendens til krystaller i urinen