{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
960 visninger | Oprettet:

Hvorfor gør de det? :) {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.. smiley

Jeg har her de sidste dage lagt mærke til at mine to skønne drenge er begyndt på nærmest og kæmpe om min opmærksomhed. Hvis nu Jax kommer først, for lige og vil nusses lidt, prøver Nunu og få min opmærksomhed væk derfra, eller hvis fx Nunu han putter ved mig inde i sengen så hopper Jax på ham og jagter ham væk, og kommer så selv og putter bagefter? smiley

De plejer ikke at gøre det, da Nunu altid har holdt sig meget for sig selv, altså i vinduer, gulvet, kradsetræer osv. han har aldrig været det store putte dyr, eller været den der vil snakkes helt vildt med. Men han er begyndt og vil det.

Normalt er der ingen ting med de to her hjemme, de kan ikke undvære hinanden, og kan stadig hygge sig og alt det de nu har gjort altid.

Men det jeg egentlig ville vide, er om der er nogen speciel grund til de nærmest kæmper om hvem der skal have min opmærksomhed? Det er kun ved mig og ikke ved min kæreste, Jax har altid været en mormis, hvor Nunu har været mere en farmis, men ikke er det mere, nu er det som om de begge vil være mormis, men ikke kan være det på samme tid.. smiley

Undskyld hvis det blev lidt langt, men kunne bare godt tænke mig og vide om der er nogen speciel grund til det. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor gør de det? :)
  • #1   17. jun 2013 Jeg tror bare det er en form for jalousi, selvom katte ikke skulle kunne blive det, men det er i hvert fald en kamp om opmærksomheden..

    Det kan have noget med alderen at gøre (husker ikke lige hvor gamle de er) det kan også være en lille indbyrdes kamp om hver der er øverst i hierakiet, det er meget normalt at der kæmpes lidt om det fra tid til anden.,


  • #2   17. jun 2013 Uha, Jax er 1år og 2 måneder cirka, og Nunu er 10 måneder cirka. smiley

  • #3   17. jun 2013 Men der er ikke noget voldsomt over det, synes jeg ikke.

  • #4   17. jun 2013 Jamen så er det alderen, de er begge i lømmelalderen og der skal man bare være fræk..

    Min den lille har også været rigtig meget efter den gamle, og især når jeg gav den gamle opmærksomhed, så var den lille lige der og skulle provokere den gamle, hun kunne komme løbende og først stoppe lige foran den store, så hun blev rigtig sur og hvæste, hun var ikke ond mod den store bare pisse provokerende, hun gør det ikke så ofte mere, men en gang imellem så tar det hende lige og så skal hun lige provokere..

    Min den lille er lige 1 år og 2 mdr. hehe lige gammel med din Jax smiley


  • #5   17. jun 2013 Haha, ja det er rigtig nok. smiley Men så går jeg bare ud fra det går over igen. smiley

  • #6   17. jun 2013 Men de er nu også lidt spænende i den alder synes jeg. smiley

  • #7   17. jun 2013 Ja jeg håber stadig smiley men hun er jo dog blevet bedre smiley

    Ja de er meget sjove i lømmelalderen, men hold da op de kan altså også teste ens tålmodighed smiley

    Jeg er lidt spændt på den lille lige nu, for jeg har fået arbejde igen, det har jeg ikke haft alt mens jeg har haft hende, så nu skal hun vænne sig til at jeg ikke er hjemme 8-9 timer hver dag, så er lidt spændt på om hun bliver mere opmærksomhedskrævende, eller hva, det er hun nemlig ofte når vi har været væk det meste af en dag, men nu må vi se, det var min første arbejdsdag i dag, og hun har ikke været pattet i dag smiley


  • #8   17. jun 2013 Ja, vil give dig ret i de kan teste ens tålmodighed, vi er nogen gange ved at gå ud af vores gode skind.. smiley

    Ja, det er da spænende, hvad hun siger til det. Men det er da lækkert at du har fået arbejde! Tillykke med det. smiley Jeg er også lidt spændt på de to drenge her hjemme når jeg begynder i skole til sommer, nu har jeg jo gået hjemme næsten lige siden vi fik Nunu, og til sommer går vi jo begge i skole hver dag, men tror nu nok de skal kunne klare det, de kan bruge hinanden når de mangler opmærksomhed. smiley


  • #9   17. jun 2013 Tak smiley

    Jeg er heller ikke i tvivl om at kattene vænner sig til det, Tøsen kan nogle gange virke irriteret på at jeg er hjemme smiley jeg forstyrre hendes middagslur smiley

    Men Smilla er sådan en kat der helst vil være hvor jeg er konstant, som om hun er bange for at blive forladt, men hun har opført sig helt normalt i dag, så måske hun bare allerede har affundet sig smiley
    De har jo heller ikke rigtig tidsfornemmelse og sover bare det meste af tiden man er væk, det er bare os mennesker der er pylrehoveder smiley


  • #10   17. jun 2013 Haha du har nok ret.. smiley Jax er også typen der render efter mig overalt, det er nu også fint nok. Men ja tror også det er os mennesker der er lidt pylrehoveder. smiley

    Men vi kan godt mærke på drengene hvis vi har været hjemmefra, vi for den dejligste velkomst hver eneste gang, og tit sidder den ene af dem i vores soveværelses vindue og kigger efter os, og så snart de får øje på os, så er du hoppet ned og står ved døren når vi kommer ind. smiley

    Men de er nu dejlige de katte.. smiley


  • #12   18. jun 2013 Ja, hvis de så bare gjorde det. smiley De skubber direkte ind i hinanden. smiley

  • #13   18. jun 2013 Her i huset forekommer der også kampe om min opmærksomhed så det er en hel parodi. Mine katte er 9 år.

    OT, men tillykke til Heidi med det nye arbejde smiley


  • #14   18. jun 2013 OT tak Tinka smiley

  • #15   18. jun 2013 Så kan jeg godt se de bare er almindelig, sådan nogenlunde i hvert fald. smiley

Kommentér på:
Hvorfor gør de det? :)

Annonce