860 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Lux datoer? Lux datoer?

Hej alle
Efter meget ros herinde fra, har jeg prøvet Lux, med succes første gang;)
Nu har jeg købt igen og det falder ikke i så god jord!
Jeg har læst, herinde ;), at der er forskel på datoer for jeres katte, hvornår de vil spise det eller ej.
Alle mine dåser er holdbar til maj 15, er der nogle af jer der kan anbefale nogle datoer?
;-D

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lux datoer?
  • #2   19. jun 2013 Jo det har jeg hørt smiley men er ikke god til, at huske hvem som fortalte, at hun havde lister med de gode datoer og sortere dåserne henne i Aldi smiley

Det er vist fordi produktet svinger i kvalitet eller smag??

• #3   19. jun 2013 Okay det har jeg aldrig hørt om...

Men mine katte vil overhovedet ikke snuse til de to slags patè ... de vil kun have dem med kødbollerne smiley

Og de får hurtigt spist 25-30 dåser om mdr smiley

• #4   19. jun 2013 Kender heller ikke noget til datoen, men her gider "vi" bestemt ikke spise patéen, kun dem med kød i gele...

• #5   19. jun 2013 Det er Tinka der har sin liste smiley

• #6   19. jun 2013 Mine spiser det hele.. Kan godt huske jeg har hørt det med datoerne.. Var det Tinka? Ikke hæng mig op på det..

• #7   19. jun 2013 Jep, det er mig med dato-listen smiley Efter sidste nye opdatering ser den sådan ud:

White-liste
    ORANGE smiley

27-12, 2013

09-01, 2014
    11-01
    05-06
    23-07
    17-09
    06-11

16-01, 2015
    12-03

GUL :-):
    12-06, 2014
    03-09
    19-09
    20-09
    07-11
    20-12

Black-liste:

ORANGE smiley
    04-12, 2014

GUL smiley
    25-07, 2014

• #8   19. jun 2013 Godt du kom Tinka smiley

• #9   19. jun 2013 Tinka: super dejligt at du kom smiley
    Så vil jeg prøve nogle af dine datoer, og se om de er gode for "os" ;))))

• #10   19. jun 2013 Øh Tinka, følger der også en forklaring? Producenten har vel ikke med vilje mandags-udgaver af sit produkt? Det virker syret!
    Men tak, når jeg får udryddet alle de forskellige dåser jeg har (hvoraf de fleste kun spises, fordi de serveres, de skal IKKE købes igen) så skal jeg købe nogle gule Lux, og så skal jeg da lige tjekke i fht din liste (håber ikke jeg så bliver fanget i skjult kamera, når jeg står og sorterer dåser, for det lyder som totalt langt ude! smiley )

• #11   19. jun 2013 Jane - min teori er, at der må være variation i de animalske biprodukter. Og i visse sendinger er der vel for meget i af et eller andet som mine drenge ikke kan li' - om det så er hesteøjne, hønsefødder eller tyrenosser eller whatever... aner ikke hvad de kommer i det foder (og nok også bedst ikke at vide)
    Jeg kan også selv se og lugte på nogle dåser at indholdet er anderledes end de fleste.

Helt galt var det med Feline Porta 21, der jo kun skulle indeholde tun og krabbe. Stor forskel på både konsistens, lugt og farve. Så dét køber vi ikke mere, for jeg kan jo ikke tjekke datoer på zooplus smiley og det er for træls at stå med 12 dåser med - efter dejligdrengenes smag - uspiseligt indhold.

• #12   19. jun 2013 Tak smiley

• #13   19. jun 2013 Jeg har en gul der hedder 16-05-2015 og en rød der hedder 23-04-2015. Er det godt eller skidt?? smiley

• #14   19. jun 2013 Såså ikke drille, Camilla. Men det er jo Dejligdrengene her der står for testen, og ifølge dem, er det altid skidt med den røde - uanset dato smiley

• #15   20. jun 2013 Her er det kun gul og orange der kan gå smiley

• #16   20. jun 2013 Vi har ikke prøvet den røde endnu. Indtil videre har de prøvet den orange og de er desværre ikke ovenud begejstrede.. De har dog spist en lille smule, med lidt vand over i går, så prøver at give dem små portioner og se om ikke de vænner sig til det smiley men de er desværre meget kræsne.

• #17   20. jun 2013 Priser mig så lykkelig for mine skønne katte der bare smager på det hele.. Kun damen skal lige vænne sig til nyt mad, Aslan spiser og tåler det hele med velbehag..

• #18   20. jun 2013 Camilla - hvis det går så trægt med tilvænningen, at dåserne når at stå for mange dage, så kan du evt. fryse det ned i små portioner.

• #19   20. jun 2013 Det har jeg også gjort, har nogle små plastikbeholdere det er blevet fordelt i. Så har ca. 6 små beholdere i fryseren smiley

Så vi prøver at få dem til at spise mere vådfoder, og de er trods alt ikke helt afvisende, men det er meget lidt der ryger ned..

• #20   21. jun 2013 Held og lykke med LUX'en til jer begge smiley

Kommentér på:
Lux datoer?

Annonce