Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yoghurt
  • #1   21. jun 2013 Mine katte får en gang i mellem A38, hvilke de godt kan li... og ja det tåler de helt fint smiley

Har ikke givet dem yogurt men vil gætte på at så længe det ikke er tilsat smag/sukker er det nok i samme boldgade...

• #2   21. jun 2013 Hvis katten har spist melkeprodukter (med laktose) sende var små, kan de godt tåle lidt af det. Hvis de ikke er vane til det fra starten såer de laktoseintollerante ligesom nogle mennsker. Då kan De få dårlig mave af at spise melkeprodukter. smiley så hvis du vi være sikker kan du jo købe laktosefrie melkeprodukter smiley

• #5   21. jun 2013 Fruen: katter kan på et måde venje sig til at tåle laktose. Når de er killinger har de enzymet der nedbryder laktose naturligt i kroppen, hvis man bliver ved med at give laktose bliver kroppen ved med at producere enzymerne, dog ikke i lige så stor mængde som når de var killinger. Men hvis man helt stopper med at give dem laktose så forsvinder enzymproduktionen.

• #6   21. jun 2013 Man kan inde på zooplus købe katte-yoghurt, som selvfølgelig er laktose frit. smiley

• #8   21. jun 2013 TR hvorfor købe det på zooplus, er det ikke nemmere blot at købe laktosefri youghurt i supermarkedet smiley

Nogle katte kan godt tåle mælkeprodukter i små mængder nogle kan ikke, man opdager det ret hurtigt for de får dårlig mave hvis de ikke tåler det..

Begge min for lov at slikke tallerknen efter jeg har spist, nogle gange gider de andre gange ikke, men de tåler det fint, de får også en sjat lun mælk når jeg laver kartoffelmos det er de også pjattede med smiley

• #9   21. jun 2013 Heidi N*

Så opdateret er jeg heller ikke den yoghurt verden. smiley
    Jeg foretrækker min gode Harmonie Yoghurt, og så får misserne lov at slikke skålen.
    Den laktosefrie fra zooplus var nemlig ikke et hit hos mine piger. smiley

• #10   21. jun 2013 smiley

Jeg er lige startet med at arbejde i et supermarked og derfor bed jeg mærke i at man nu kan få laktosefri youghurt smiley

• #11   21. jun 2013 Aha, ja så giver det da også langt mere mening. smiley
    Kan du så ikke være en engel, og fortælle mig om supermarkederne får Yankie-kagen tilbage??

Jeg er ikke så opdateret på hylderne, ser du. smiley

• #12   21. jun 2013 Uhh det kan jeg sørme ikke lige svare på, jeg er først lige startet, såååå

Og det er en Rema, så hvis de skulle få den så ville det nok være en parti vare og ikke et fast sortiment smiley

• #13   21. jun 2013 Den har ikke været på hylderne i nogle år nu, og fandt aldrig ud af hvorfor de fjernede den. Nå, øv bøv. smiley

• #14   22. jun 2013 Fruen: jeg har det på lyd fra min førelæsning om kulhydratfordøjelse (læser til dyrlæge), så det er lidt svært at sende som link. Men jeg kan sende hele forelæsningen via mail på et el. andet måde hvis du er intressered? smiley jeg prøvede ellers at huske hvad det heder, det at enzymet bliver ved at produceres når substratet er til sted..men jeg kan bare ikke huske det! Hvis du ikke vil have forelæsningen kan jeg skrive når jeg husker navnet på reaktionen..det irriterer mig så meget at det er væk fra mit huvud lige nu!!!

• #15   23. jun 2013 Mange tak for alle de gode svar smiley

profilbillede
Kommentér på:
Yoghurt

Annonce