{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
835 visninger | Oprettet:

Kattemor og killinger / hvad ville i gøre? {{forumTopicSubject}}

Der hvor min mor bor, er der observeret en missemor med nogle killinger, der nu er så store at de render rundt.

Af dem min mor snakker med, ved ingen om der er nogen der ejer kattene, de tror at det måske kan være nogle ældre mennesker, men det vides ikke og ingen vil gå over at spørge, fordi de omtalte mennesker vist er lidt sære.

Hvad ville du/i gøre som udefrakommende (mig)?
Jeg har kun talt i telefon med min mor, hvor hun så nævner at nu render der da killinger rundt derovre.

Jeg har umiddelbart ikke tid til at tage derned og selv observerer og/eller gå over og ringe på hos de ældre mennesker.

Jeg er af den mening at en kat skal neutraliseres, hvis ikke den skal bruges i avl, da der er så umådelig mange katte der lever en kummerlig tilværelse og som der bare producerer flere katte, der igen får killinger, skruen uden ende.

Kan man ringe/skrive til Dyrenes Beskyttelse eller Kattens Værn og fortælle at man har fået afvide at der render killinger rundt derovre, men at man ikke ved om der er en ejermand eller ej.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kattemor og killinger / hvad ville i gøre?
  • #2   8. jul 2013 Min mor er bare sådan lidt...jamen altså...det er ikke mit problem...de gør jo ikke nogen noget...og nej det kan jeg ikke få hende til. Desværre...derfor jeg også er sådan lidt....ihhh skal jeg virkelig kører derned en aften?

    Det område kattene render rundt er et boligselskabs...så de er ikke observeret i en have.


  • #3   8. jul 2013 Tag derhen og ring på hos de "lidt sære" mennesker og spørg venligt, om de kender noget til kattene, da du er bekymret for deres fremtid, hvis de ikke har et hjem.

    PS: Du kan lige så godt gøre det først om sidst, for du vil alligevel tænke på det, til du har fået det gjort smiley


  • #5   11. jul 2013 Det vel tilfældigvis ik på bornholm, her render der også en mor med store killinger rundt, tror de høre til over i en bygning hvor der primært bor ældre.
    Lidt noget andet, men min ældste og mest kælesyge kat, var en stor meget vild går killing da vi fangede ham, han lå i armene på på min veninde og sov samme aften.


  • #6   11. jul 2013 Nej det er på Sjælland, vestsjælland *S*

  • #8   11. jul 2013 Anja

    Synes da I skal prøve at komme i dialog med de involverede.
    Synes det er lidt usmageligt at kalde folk underlige, hvis man ikke har mødt dem smiley


Kommentér på:
Kattemor og killinger / hvad ville i gøre?

Annonce