{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
984 visninger | Oprettet:

PetalCleanse {{forumTopicSubject}}

Hej..

Vi har en mistanke om, at min kæreste har udviklet lidt allergi overfor vores kat..

Jeg vil derfor høre, om der er nogen, som har erfaring med dette produkt, PetalCleanse?

Jeg er lidt bekymret om det kan skade katten, når han slikker på sin pels efterfølgende..

På forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PetalCleanse
  • #1   15. jul 2013 Ifølge dyrlægevagten så hvis du vælger den der hedder PertalCleance C så skulle den jo være til katte og mindre pelsdyr og dermed ikke skadelig for katten..
    http://ebutik.dyrlaegevagten.dk/petalcleanse-c-350-ml.html

Jeg har ingen erfaring med produktet, da jeg som allergiker overfor kat klarer mig med allergipiller, i de perioder jeg har problemer..

• #3   16. jul 2013 Sidst jeg var hos ørelæge fik jeg et godt råd, brug saltvand i næse og øjen 2 gange om dagen smiley man kan smøre og behandle huden, men næsen er lidt andet, men den kan godt have tørre og sarte slimhinder og så blive mere modtagelig for alt.
    Pollen forværre jo alt, jeg plejer at sammen ligne med et tårn af træklodser, jo flere klodser jo større sandsynlighed for at det vælter, og det samme hvis flere ting du ikke kan tåle bliver læsset oven i hinanden, jeg skal altid passe bedre på mig selv og hvad jeg spiser når der er pollen, det vil sige hele sommeren og mere til smiley

• #4   16. jul 2013 Tak for jeres råd.. Vi må prøve os lidt frem herhjemme:)

Kommentér på:
PetalCleanse

Annonce