966 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Snaksalig misser.. Snaksalig misser..

Hejsa smiley

Som ny katteejer, er jeg meget forsigtig og opsnapper alt, hvad min lille killing gør..

Hun miaver, altså snakker meget og derfor er jeg begyndt at undre mig over, om der er noget hun ville fortælle mig?

Hun er halv siameser og jeg ved at denne race snakker meget.

Er der nogle der kan give mig et råd? Ikke blot om dette, men måske også om det at være katteejer? smiley

Mvh Sofie

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snaksalig misser..
  • #2   16. jul 2013 Selvfølgelig skal du vide det smiley Noget at det jeg gerne ville vide, er hvad andre forkæler deres katte med? Vi har prøvet med kylling og det var hun vild med, men hun skal selvfølgelig ikke have for meget. Derudover ville jeg meget gerne vide, hvad de slet ikke må få? Jeg ved kun, at de ikke må få løg og så har jeg læst noget om, at tun ikke længere er så godt, da der efterhånden er så mange urenheder i det smiley

• #5   16. jul 2013 Tusinde tak til jer begge! Sætter pris på jeres svar smiley

• #6   16. jul 2013 Jeg vil også gerne give dig et rigtigt godt råd.... som kan redde kattens liv....

Halsbånd er livsfarlige for katte!!

Vi er flere her, der har erfaret det på den hårde måde... selv med "kattesikret" halsbånd...både ude og indekatte (Der er flere tråde her på KG om emnet)

Samt den klokke der hænger i halsbåndet, vil svare til vi gik med en stor koklokke om halsen..... Katte høre 20 gange bedre end os mennesker smiley

• #7   16. jul 2013 Masser af klatremuligheder og kradse dimser, kan underholde og skåne dine møbler.

Min kurilian siger en lyd bare han hopper fra et sted til et andet, men han har en meget behagelig stemme så det er bare hyggeligt, at han har så mange lyde, min Bimse har kun en lyd smiley " jeg vil ha" siger den!

• #9   23. jul 2013 G. H - Halsbåndet er også røget af igen, hun synes ikke det var rart og så skulle hun selfølgelig ikke have det på. Havde også lidt svært ved at have hende ud af syne med det på, idet jeg var bange for at hun skulle hænge fast smiley

Kommentér på:
Snaksalig misser..

Annonce