{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sibirisk skovkat
  • #1   30. jul 2013 Dem der har en Sibirisk vil selvfølgelig sige det er den bedste race af alle. Jeg tror du skal besøge nogle opdrættere og så danne dig dit eget indtryk. Og køb nu ikke den første den bedste kat, se på et par stykker, se på deres papirer og se på opdrætteren om hun/han tiltaler dig som menneske.
    Personligt syntes jeg de har for meget hår, men jeg er jo også kun til Sphynx.;)


  • #2   30. jul 2013 Min moster havde to sibiriske skovkatte, da hun er allergiker. Hun reagerede overhovedet ikke på dem. (Det skal lige siges at det var to kastrerede hankatte. Brødre oven i købet.) Som killinger var de, de sødeste små og sociale katte, men da de blev voksne skete der noget. De endte op med begge at være sky. Jeg kender kun til de to, så kan kun fortælle hvordan de var. Hvis de var blevet ved med at være som de var, da de var små havde de været nogle dejlige katte. Men er enig med Tina i at du skal tage ud og kigge på racen, helst også hos forskellige avlere, da alt udseende og personlighed kan svinge fra avler til avler. De har jo forskellige prioriteter for deres katte. Min mosters ene sibiriske skovkat er aflivet nu pga. gigt, som man mener den har haft gennem hele livet. Han var kun 1 år gammel.

  • #3   30. jul 2013 Jeg håber der kommer nogen ind som kender rasen godt smiley jeg har kun læst om dem.

  • #4   30. jul 2013 Det er som sagt altid en smagssag.
    Som de andre siger ville jeg besøge nogle forskellige racer og opdrættere.
    Herved finder du ud af dine behov og om de bliver opfyldt.
    Og tro aldrig blindt på bøger det beskriver racerne.
    Jeg har selv to norske skovkatte og selv de to er vidt forskellige smiley


  • #5   1. aug 2013 Tak til jer. smiley Ja der må godt være nogen der springer frem med en masse viden

  • #7   14. dec 2013 Hun er flot. Jeg har ikke nogen kar endnu og er stadig ikke sikker på hvad det skal være for en.

    Jeg har lige oprettet en tråd om hjælp til at flugtsikre min have. Lige nu er det stadig en hundehave smiley


Kommentér på:
Sibirisk skovkat

Annonce