1.108 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Frolic. Frolic.

Hej smiley
Må katte godt få frolic? Altså dem til hunde.

Og tager de skade af hundemad? Han står og spiser sammen med hunden hver aften. Hvis jeg fjerner ham, så løber han bare tilbage, og spiser af Kenzo's mad. Og Kenzo finder sig bare i det.
Kan han tage skade af det? Han har self. killinge foder stående.

Han elsker frolic. Dem bruger vi som godbidder til hunden. Ligeså snårt jeg åbner bøtten, så står katten der, og miaver. Må han få dem?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Frolic.
  • #3   2. aug 2013 Der er ikke nok protein i hundemad, så en kat der lever af hundemad vil blive syg efter en tid. Som godbid en gang imellem er det da ok.

• #5   2. aug 2013 Mine katte spiser også sammen med hunden. Vores hund får så kornfrit foder, idet han fodres med Kingsmoor Pure smiley

Det skal siges, at de også har fri adgang til kattemad.

• #7   3. aug 2013 Min hund får pedigree junior. Frolic er godbidder;) Og nej, mine kaniner får kun det, der er beregnet til dem.
    Begge mine katte har selfølgelig også fri adgang til to slags tørfoder døgnet rundt.(Killingefoder, og noget til overvægtige&neutraliserede katte)

Jennie- Det var det jeg tænkte:)

Ingen af dem bliver råfodret med frolic. Faktisk bruger vi ofte levergodbidder. Men det er bare somom, at frolic fanger deres interesse mere smiley

Mine katte får dyrlægens eget smiley

• #8   4. aug 2013 Så længe din kat ikke spiser sig mæt i hundemad så går det nok, og Frolic skader ikke hund og kat, der er Mc D mad, men det er jo også kun en godbid i ny og næhh, vil dog blot gøre obs på at min morfars hund i tidens morgen fik allergi netop af Frolic, hunden elskede det, men fik eksem af det, de stoppede selvfølgelig med at fodre hunden med frolic da de fandt ud af at det var det der var årsagen, og den fik det også kun som godbidder, blot lige så du er obs på det..

Men husk katte kan ikke leve af hundemad, da det ikke indeholder nok protein og taurin, så sørg for at kattene spiser sig mætte i kattemad og kun hyggespiser sammen med hunden, ellers må hunden jo fodres separat fra kattene..

• #9   4. aug 2013 Jeg ville ikke gøre det.

Og animalske proteinter til en kanin? Hvorfor?

• #10   4. aug 2013 Beltane:
    Lotte BN skriver at hun vil bruge det til kaniner, men det er ironisk ment.
    Derfor svarer Felis også som hun gør:
    "Hvorfor skal det nu går ud over kaniner? smiley

Der er ingen her i tråden der seriøst mener at kaniner skal have hundemad smiley

• #11   4. aug 2013 Frolic er heller ikke mad, men godbidder, og der er rent faktisk folk der giver dem til kanine, fordi de tropr det er ligesom mange andre gnaver at de skal have animalske proteiner

• #12   4. aug 2013 Se, det vidste jeg så ikke smiley
    Jeg havde kaniner som barn og de fik da kun kraftfoder og grønt smiley
    Frolic har jeg bare betegnet som hundemad - jeg har tænkt som en helhed - jeg har nemlig heller ikke hund smiley

Kommentér på:
Frolic.

Annonce