1.233 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
15 Svar
Kattegrus? Kattegrus?
Hej med jer.
Jeg har lige et spørgsmål angående kattegrus.
Har I nogle fortrukne mærker mht. kattegrus til killinger? Altså et produkt der ikke klumper, så de ikke får disse galt i halsen..
Lige nu bruger vi Catrine og det koster 200 for to pakker á 7,5 kg. Så ja, ret så dyrt... Så det er ikke prisen der er afgørende, men kvaliteten
Håber i kan hjælpe.
0 synes godt om
okt 2012
Følger: 4 Følgere: 2 Katte: 6 Emner: 5 Svar: 77
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 387 Katte: 4 Emner: 191 Svar: 7.284
Jeg har haft Freddie fra han var ganske lille og jeg har i flere år brugt Extreme Classic uden parfume.
Det klumper, men han har aldrig fået noget galt i halsen.
Det er dyrt i indkøb ja, men det er også meget drøj i brug - mere end Catrine, som jeg også har prøvet.
okt 2012
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 9 Svar: 105
Jo Catrine klumper, derfor jeg søger noget nyt midlertidigt
Extreme Classic tager lugten? Nemlig det der er vigtigst for os.
okt 2012
Men vil da muligvis prøve det der extreme classic i stedet for catrine.
Men skal stadig bruge et produkt der ikke klumper
okt 2012
Min kæreste og jeg er bare meget sarte. Så der skal helst ikke lugte, medmindre vi åbner bakken selvfølgelig.m
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 19 Svar: 668
Har ingen egen killinge erfaring, men har hørt at Faktas ikke klumpende skulle vare helt fint. og at Catsan skulle vare rigtig godt.
http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattegrus/hygiejnegrus_silikatgrus/catsan/182430
er dessuden god som legetøj.... he he
okt 2012
Hjalp en del
Så håber jeg bare min dyrehandel også her det.
okt 2012
mar 2013
Følger: 4 Katte: 3 Emner: 9 Svar: 89
http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattegrus/worlds_best_cat_litter/182432#more
og der står også at det ikke gør noget hvis killinger smagte på det:)
- men ret dyrt
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.155
Jeg må så lige i øjeblikket have EK også fordi Mitti er vandt til grus, øv hvor det lugter dårligt i forhold til træ
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 19 Svar: 668
Brugte øko Best i en periode, men syntes det blev lidt 'duftende' efter et stykke tid. Katten nægtede også at grave i det, så de ikke dækkede høm hømmer kom til at lugte en del. Han blev meget glad da der kom grus i Bakken igen. Lidt øv, for jeg kan godt lide ideen med træfnuller. Økologisk, komposterbart, støvfrit og det dufter skønt når man hælder det op...
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Extreme Classic og Golden Odeur er næsten som Ever Clean - det holder lige længe, og tager lugten lige godt. Den eneste forskel jeg har observeret er, at Ever Clean er en anelse mere grovkornet.
Nu er jeg godt nok (måske) på vej til træpiller, så er pt på en blanding af EC og Cats best Øko plus. Men kom alligevel til at købe en pose Extreme Classic på knaldtilbud sidste uge. 80 kr for 15 kilo.
Hold øje med PetWorlds tilbudsavis - af og til har de også knaldtilbud på Ever Clean. Og så kan man jo hamstre
(tror nok at tilbudene også gælder i deres netbutik)
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.155
Men øko pluds vare lige så længe og tager, i min næse, lugten af tis bedre, det blev jeg meget obs på nu hvor jeg har bakker med grus i igen.
okt 2012
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Haha, nå så ku' du lære det
Kattegrus?