803 visninger
|
Oprettet:
Himmelkat {{forumTopicSubject}}
Igår måtte jeg tage den hårde beslutning at få min højt elskede Basse aflivet efter endnu en omgang fedtlever, og denne gang klarede hun den desværre ikke
det er ubeskriveligt hårdt.
Men spørgsmålet er om der er nogen af jer der ved hvordan man ændre sin kat herinde til himmelkat, da hun jo desværre går under den kategori nu
Hvil i fred, mors lille prinsesse
mar 2013
Følger: 4 Katte: 3 Emner: 9 Svar: 89
aug 2012
Følger: 7 Følgere: 5 Katte: 10 Emner: 41 Svar: 661
Du skal gå ind under din profil finde basse også kan du finde en bar det hedder tilknytning der kan du vælge himmelkat
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 67 Katte: 4 Emner: 75 Svar: 9.174
aug 2012
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 25 Svar: 114
maj 2009
Følger: 4 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 65
jul 2010
Følger: 67 Følgere: 64 Katte: 7 Emner: 31 Svar: 1.203
nov 2005
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 7 Emner: 18 Svar: 222
R.I.P. Basse ..
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 24 Svar: 429
aug 2012
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 25 Svar: 114
Basse var den mest fantastiske kat, jeg havde hendes mor så jeg har haft hende fra fødslen og alle de sjove og lømmelagtige ting hun har lavet igennem hele sit liv, hun var en lidt nervøs pige, men når jeg var der var hun glad og tilpas hun puttede altid i min fodende og elskede når jeg havde dynen med ud i sofaen, så lå hun på mig og puttede i flere timer.
Og alle folk som kender mig ved hvad Basse og jeg var, vi var ikke kat og ejer, vi var langt tættere, hun var virkelig familie, min lille baby pige. Jeg elsker alle de dyr jeg nogensinde har haft men Basse hun var virkelig noget særligt, da hun var væk græd jeg så voldsomt at jeg kastede op jeg vil aldrig nogensinde glemme eller stoppe med at savne min lille pige, og jeg ved virkelig ikke hvordan jeg nogensinde skal komme videre, er gået helt i stå, græder og græder, aner ikke hvordan jeg får tøj på om morgene og hvad der er sket i løbet af dagen når jeg går i seng.
Jeg savner min baby så meget,,
jeg havde lige brug for at komme ud med det
Himmelkat