1.117 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Annette J
Annette J
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16

Sulten hittekilling Sulten hittekilling

Hejsa
Håber at I kan hjælpe.
Vi har fundet en lille hittekilling. Den har i hvert fald været på egen hånd i nogle dage. Jeg begyndte at fodre den i dag. Den er blevet tilbudt vand, vådkost"mos" og killingetørfoder. Den spiser ikke tørfodret eller drikker vand, men kaster sig over det våde.
Jeg har givet den lidt af gangen over mange timer.
Hvor ofte og hvor meget mad skal den have. Maven bliver udspilet når den spiser, og den har endnu ikke haft afføring.
Måske I ved hvad der er bedst for den lille?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sulten hittekilling
  • #2   16. aug 2013 Forhåbentligt er den 12-14 uger som du regner med, vådmad er da det bedste du kan give.

• Annette J
    Annette J Tilmeldt:
    aug 2013

#3   16. aug 2013 Jeg har været ved dyrlægen med den og hun sagde 12-14 uger.
    Jeg er bange for at den foræder sig hvis den har ubegrænset vådfoder til rådighed. Den er sikkert super stresset, men den spinder, sover og spiser. Den leger lidt, men vil helst sove i armen eller på brystet af en af os.

• Annette J
    Annette J Tilmeldt:
    aug 2013

#4   16. aug 2013 Tak for dit svar Jette smiley Altså dyrlægen sagde 12-14 uger, og det var faktisk også det jeg tænkte.
    Tænker du at den skal have ubegrænset vådfoder til rådighed?

• Annette J
    Annette J Tilmeldt:
    aug 2013

#5   16. aug 2013 Dyrlægen gav mig noget tørkost til killinger med - men den rør det ikke.

• #6   16. aug 2013 Ja det lyder som min Mitti smiley han har været her siden mandag aften, og han får vådkost 2-3 gange om dagen, og så står der det tørkost han har været vant til fremme hele tiden, han kan også snuppe af de store kattes, men det har jeg ikke set endnu.

profilbillede
  • #7   16. aug 2013 Min vil også helst have en masse vådmad, den anden aften forspiste han sig ( i de stores vådkost) og kastede op om natten, jeg var ved at tro han skulle tildyrlæge om morgenen, men nej han var helt sig selv smiley så nu passer jeg ekstra godt på, at han ikke ryder op efter de store smiley og der har ikke været problemer siden.

• Annette J
    Annette J Tilmeldt:
    aug 2013

#8   16. aug 2013 Gud hvor er den kær. Vi skal ikke beholde den lille og jeg håber sådan at den bare er løbet hjemmefra - bare ejeren ringer snart. Men der er ingen tvivl om at den er vant til at være i menneskehænder - åhh dyrebørn er bare så skønne smiley

• #9   16. aug 2013 Har du så været ude med sedler i butikker og læskure ( bus) og nettet og alle de steder man nu kan fremlyse den lille stump.

Var det min havde jeg ledt med lys og lygte for, at finde den smiley

• Annette J
    Annette J Tilmeldt:
    aug 2013

#10   16. aug 2013 Du kan tro, at vi har klistret byen ind i plakater, billeder og telefonnummer smiley Ja også mig - når vores har været på tur, har jeg også travet rundt og ledt og ledt smiley

Tror at den savner sin mor - den vil gerne die på min øreflip.

• Annette J
    Annette J Tilmeldt:
    aug 2013

#11   16. aug 2013 Hvor meget sover din killing Jette?

• #12   16. aug 2013 .?? Jeg kan bedre gøre det op i vågen tid smiley når han er vågen, er det mellen 1/2 og 2 timer før næste gang han er vågen, jeg har hørt en killing sover ca 16 timer i døgnet, det skal nok passe, det vigtigste er, at den er vågen og aktiv ( meget aktiv) spiser og går på bakken som den skal, killinger og katte skal ikke forstyrres når de sover smiley

• Annette J
    Annette J Tilmeldt:
    aug 2013

#13   16. aug 2013 Okay - jamen det gør den lille også her. Den falder i søvn på os, og så lægger vi den i dens hule, og lader den boble i fred smiley

Ved du hvor meget din lille skønne vejer?

Dejligt lige at kunne få råd fra en der har en på samme størrelse smiley

Er din racekat og er det en han/hun?

• #14   16. aug 2013 Min er en dreng og han er lille smiley han vejer ikke 1,5 endnu, hans søster som var lille da hun blev født er større end ham smiley han er hellig birma, der er mange billeder og film på min profil smiley
    Jeg håber du finder ejeren, det ville være ærgerligt hvis den lille skal aflives smiley

Alle de killinger og katte som ikke kan få et hjem, er også grund til jeg går ind for at neutralisere tidligt, min stump er fikset smiley

• Annette J
    Annette J Tilmeldt:
    aug 2013

#15   16. aug 2013 Tak - for dine svar. Hvor er de søde dine katte smiley
    Hvor den lille fis ender ved jeg ikke, men den skal ikke aflives - det er sikkert smiley

Kommentér på:
Sulten hittekilling

Annonce