1.034 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Tisser ved siden af bakken? Tisser ved siden af bakken?

Hej allesammen smiley
Min kæreste og jeg fik en lille ny killing i fredags, hun er 14 uger gammel. og hun er faldet rigtig godt til allerede. smiley I starten kunne vi se hun både lavede stort og småt i kattebakken, men idag har hun tre gange tisset lige omkring den i steden for.
Er der nogen af jer der evt. kunne svarer på, hvorfor hun gør det?

På forhånd tak! smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tisser ved siden af bakken?
  • #1   18. aug 2013 Er bakken ren? Det kan være at den er sippet.
    Åven eller lukket bakke? Hvis lukket, så skift til en åben.
    Derudover skal du have 2 bakker, for nogle er så sippede at de kun vil skide i den ene og tisse i den anden - ja det kom vist lige fra posen smiley

• #2   18. aug 2013 Ja har i ikke prøvet med flere bakker, så er det det første i må ændre på, og et godt blødt grus har i forhåbentlig.
    Enig med Marianne smiley

• #3   18. aug 2013 Der kan være mange årsager, men er bakken tømt for tisklatter og pøller??

Har i kun en bakke, så prøv med 2 en der er åben og en der er lukket, hvilket grus bruger du, er det det samme som der hvor den kom fra, for nogle katte vil kun det de er vant til, så det er en god ide at bruge samme grus og foder i starten som de er vant til fra avler, o så langsomt skifte til det man vil have de skal bruge..

• #4   18. aug 2013 Den er ren, det er den altid. Vi ordner den flere gange om dagen. smiley
    Men prøver at skaffe en lukket kattebakke, så vi har den der er åben og så den lukkede. smiley
    Tak for hjælpen smiley

• #5   18. aug 2013 Bruger i noget fint klumpende kattegrus???

For det kan meget vel være kattegruset den er gal med..

Killinger bryder sig generelt ikke om store sten som kattegrus, ved du hvilket mærke avler brugte??

• #6   18. aug 2013 Jeg ser i øvrigt at du 29 juli oprettede en tråd om at jeres anden kat heller ikke tissede i bakken, nu er det vel ikke sådan at den anden kat ikke kan lade den nye killing være når den er på bakken??

Eller at den nye killing tisser samme steder som den anden kat er urenlig??

Hvordan går det egentlig med den anden kat, er den holdt op med at være urenlig??

• #7   19. aug 2013 Så vidt jeg kan tælle sammen, har I så tre killinger nu?....

Kommentér på:
Tisser ved siden af bakken?

Annonce