{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.042 visninger | Oprettet:

Sanne C
Sanne C
Tilmeldt:
25. okt 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Langtidspasning af killing? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg står i en dum situation og jeg ved ærligt talt ikke hvad jeg skal gøre. Jeg reserverede en dejlig ragdoll killing for to måneder siden og hentede ham for kun to uger siden. Efter reservationen er det bare gået stødt ned af bakke for mig, meget faktisk, og efter snak med læge står jeg nu med en mulig depression og skal igang med forløb hos psykolog. Min killing er virkelig sød, han vil så gerne have opmærksomhed, men jeg kan ikke give ham det. Det lyder forfærdeligt og jeg føler mig som den værste killingeejer nogensinde, men jeg kan ikke overskue noget - heller ikke ham. Det letteste ville naturligvis være at sælge ham, men jeg ved jo at jeg får det godt igen på et tidspunkt. En veninde foreslog at finde en privat der kunne have lyst til at passe ham, evt et halvt år hvor jeg selvfølgelig ville stå for udgifterne. Har virkelig brug for råd fra jer erfarne kattemennesker.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Langtidspasning af killing?
  • Sanne C
    Sanne C Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   21. aug 2013 Tak for svar, det kunne jeg selvfølgelig gøre. Jeg er ærligt talt bare ikke sikker på hvor meget kontakt kattene dernede har til mennesker, kunne godt være nervøs for at de kun er inde på et værelse eller ude i en løbegård. Ved ikke, måske det er meget normalt når man har mange katte, det ved jeg ikke noget om..

  • #3   21. aug 2013 Sanne C
    Du skal overhovedet ikke have dårlig samvittighed ,den situation du nu står i kan jo ikke forudses smiley

    Du skal bruge kræfter på at komme ovenpå igen.....

    Jeg synes faktisk du handler fuldt ud forsvarligt, du har indset overskuddet ikke er til en killing i øjeblikket pga psyken.

    Gjorde alle bare det ,istedet for at lade dyr gå for lud og koldt vand ,ja det ville være lykken.

    Enig med Lotte kontakt opdrætter og forklar situationen smiley

    Så tror jeg opdrætter er så fornuftig at tage killingen tilbage.

    Sanne

    Held og lykke ,og væk med den dårlige samvittighed ,den gør ingen gavn.
    Skriv gerne hvordan det går smiley

    Pøj pøj herfra


  • #5   21. aug 2013 Jeg er enige med de andre , kontakt din opdrætter og fortæl hvordan landet ligger.
    Som opdrætter ville jeg kun blive glad for at min killinge køber kom helt ærligt og forklarede situationen som den er, og ville bestemt passe killingen til du var klar igen, husk på at det jo også er opdrætters små ''babyer'' og vil dem det bedste..



  • #7   21. aug 2013 Altid kontakte opdrætter.. En seriøs opdrætter vil gerne vide hvor deres killing er

  • #8   21. aug 2013 Eftersom du har haft killingen så kort tid, så synes jeg det er meget at overveje pasning i et halvt år ... eller længere (også for en evt, kattepasser). Du kan jo ikke vide, om rent faktisk er i stand til at tage dig af en killing om et halvt år.
    Enig med Berit. Nyt, godt hjem til killingen - og når du så er mere stabil, må du se til den tid, om du kan/vil have kat igen.


  • Sanne C
    Sanne C Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #9   21. aug 2013 Tak for jeres svar, det har helt sikkert givet mig noget at tænke over

Kommentér på:
Langtidspasning af killing?

Annonce