{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hankatte navne
  • #1   21. aug 2013 Trold
    Tarzan
    Emil
    Mads
    Bob
    Elvis
    Freddie
    Mulle
    Bimmer

    Er der noget der kan bruges??


  • #2   21. aug 2013 Turbo, Diesel, Alfa, Alf, Gordon, Figaro, Felix, Tjalfe, Odin, Buster, Buller, Herkules, Tito..

    Det er mine bud, måske ikke så ualmindelige smiley


  • #3   21. aug 2013 Hr. Mozart, Schubert, Händel...
    Hr. Einstein, Newton, Bell,
    Hr. Schlütter, Nyrup, Fogh
    ... Det er da ikke typisk for en kat, men kan være meget sjovt.
    Hvad med Armstrong?


  • #4   21. aug 2013 Jane: Newton er mega sødt, god ide smiley

  • #5   21. aug 2013 Armstrong - det fører mig til Louis smiley

  • #6   21. aug 2013 Jane:
    Jeg sidder og smiler ved tanken om en tur til dyrlægen med "Fogh"

    Hej!
    Ja så har jeg fået mig en ny mis og jeg vil faktisk gerne have at du kastrerer Fogh..... smiley :D smiley
    Eller:
    Hej!
    Jeg er altså godtnok stolt af Einstein. Han er bare så utrolig klog.......

    Det ville give min dyrlæge smil på læben smiley


  • #7   22. aug 2013 Hahaha Marianne, jeg kender faktisk en kat der hedder Einstein smiley men han lever nu ikke helt op til navnet smiley

    Det er min kusines nabos kat, en Hellig Birma som har valgt at hænge ud hos min kusine fordi naboen har anskaffet sig 2 nye søde killinger som Einstein absolut ikke syntes er søde, så han trisser kun hjem for at spise, stort set resten af dagen ligger han i min kusines carport eller i deres sofa hvis han får sneget sig ind, og det lader de ham, de fodre ham ikke eller noget, han hygger sig blot hos dem og får lidt nus og kæl når det passer ham, ellers ligger han og sover eller snakker smiley
    (naboen som ejer katten, ved godt han holder til hos min kusine)


  • #8   22. aug 2013 Jeg har lige en sjov historie om en hankat - lidt OT, men han havde da et navn - om end det var MEGET usædvanligt smiley

    Som teenager fik jeg ansvaret - også noget af det økonomiske for min første kat. Han kunne ikke sige mjau, nææhh det lød som om at han kvækkede som en frø, så jeg døbte ham Kvaks, hvilket han lystrede.
    Kvaks var fertil og strintede hele mit værelse til hvis jeg ikke lige stod op og servicerede ham om natten. Så jeg ville have ham kastreret og da jeg kommer ud til vores daværende dyrlæge og maler problemet ud, skal hun have ham i kartotetet og spørger efter kattens navn. Kækt og ærligt svarede jeg: Han hedder Kvaks smiley
    Hun var ved at falde af stolen og svarede forfærdet: "Jamen er han da SÅ slem?"

    Så TS Navnet Kvaks skal jeg nok ikke anbefale smiley


  • #9   22. aug 2013 Ja ja, det er jo kun fantasien der sætter grænsen, katten protesterer jo ikke! smiley
    Flockes kælenavn er Mausie (lille mus) - det kunne man jo godt forestille sig at hun ville blive fornærmet over, men hun tager det pænt smiley


  • #10   22. aug 2013 Mario, Hannibal, Sylvester, Hector, noob, smiley

Kommentér på:
Hankatte navne

Annonce