2.271 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

hudorme ved brystvorte?? hudorme ved brystvorte??

Hej!

ja, jeg ved det lyder lidt mærkeligt, men jeg sad og nussede Chino, da jeg pludselig lagde mærke til noget der lignede en brystvorte, men samtidig en hudorm..

kradsede lidt i den og den faldt af? der var også en på den anden side..

Altså! kan en hankat godt laktere eller få snavs på vorten ?
ved det lyder sært.. men jeg har ikke set sådan noget før ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hudorme ved brystvorte??
  • #2   22. aug 2013 Jeg har desværre ikke et foto af det, men min Bruno har sådan en lillebitte sort, forhornet brystvorte, som jeg først undrede mig meget over, og overvejede om det mon var en indtørret flåt... Men udfra placeringen tydede det nu meget på, at det var brystvorten, så jeg lod tvivlen komme katten til gode i stedet for at gribe til flåttang.
    Tror sgi ikke det er meningen, at man skal kradse brystvorterne af.
    Hvordan ser det ud nu de er væk?

• #3   23. aug 2013 Mon man bare lige kan kradse en brystvorte af? mon ikke det bare var noget snavs der havde sat sig ved siden af brystvorten? Jeg har aldrig set det ved vores katte men ved hunden har jeg set det.

• #4   23. aug 2013 Det lignede nærmest at hans vorte gik indad under det snavs der..

• #6   23. aug 2013 En kvinde kan få/ have indadvendte brystvorter, og får de det kan det være tegn på brystkræft, men kender altså ikke til det ved katte, men var det min kat ville jeg lige tale med dyrlægen, så kan han vel afgøre hvad der skal ske smiley

Kommentér på:
hudorme ved brystvorte??

Annonce