Kan man regne med det? Kan man regne med det?
Heej alle
- Vores dejlige pige på 1 år, er begyndt og miave hel vildt, og når jeg nusser hende ved haleroden, så ligger hun nærmest forbenene ned som om at hun er i løbetid, men vi har købt prinsessen på et internat hvor hun meget gerne skulle være steliseret, kan de have glemt noget? eller har de bare helt glemt og gøre det?
eller er det meget normalt at hun gør det?
- Hun vifter os med halen og numsen op a alle møblerne, som en hankat gør når han strinter.
Undskyld hvis det blev lidt langt, håber nogle a jer kloge hoveder kan hjælpe
- Hun er frisk, drikker vand og spiser mad som hun plejer. hun er egentligt bare som hun plejer, pånær det jeg har beskrevet
aug 2012
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 53 Svar: 629
mar 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 6 Svar: 59
der er bare langt fra Randers til Brande, for at de kigger på det. :s
Fruen på godset - kan homonerne være i kroppen i over 8 måneder?
Hun spinder altid når hun vifter med halen, så måske hun bare er veltilpas som du siger
Var bare bange for om hun ikk er strelliseret ordenligt, for hun går jo uden for, og ville nødig hun kom hjem med killinger.
aug 2012
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 53 Svar: 629
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.155
Min lille pige var handicappet og alt virkede ikke som normalt, jeg valgte ikke at lægge hende i narkose, for at undersøge hvad som var galt, men der var noget galt
Tulla havde galdegangsbetændelse 2 gange og 2den gang blev hendes lever ødelagt
mar 2012
fruen på godset- det os helt iorden, det havde jeg lige glemt og skrive.
må hellere holde hende inde i weekenden, og så komme asted på mandag.
Det kan vel godt vente til mandag?
mar 2012
- så længe de hyggede sig, så var det jo fint
Puuuha, det lyder ikke rart med din lille pige. det gør mig ondt. :s
Håber og tror da ikke der er noget så slemt i vejen med vores lille pige.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Sådan gør mine hankastrater også
**mjave helt vildt** i hvilke situationer? Hele tiden eller?...
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 33 Svar: 579
Hun er 3 år og steriliseret, og har aldrig nogensinde været i løbetid, heller ikke inden hun blev fixet. Så giver Felis ret... Det er en kat
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Men nu bliver jeg lidt i tvivl om det du beskriver rent faktisk er løb..
Det med at hun stritter med røven når du klør hende på haleroden, det tror jeg alle katte gør, begge mine gør det og de er steriliseret 100%..
Og når du skriver at hun miaver helt vildt, hvilke situationer er det så i, er du sikker på at hun ikke bare snakker?? Nogle katte begynder først sent med at snakke, en løbetids kalden er man sjældent i tvivl om, det er ikke bare miaven..
Og at hun ligesom napper dig jamen det er bare fordi hun er overkælen og ekstatisk, hun syntes det er super dejligt og så napper nogle katte..
mar 2012
Og miaver når jeg nusser på haleroden..
mar 2012
Hun har altid snakket rigtig meget, det bliver bare mere og mere, og syns det er efter vi er begyndt og give hende vådfoder (:
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Hun er kommet i en alder hvor hun prøver grænser og ser hvor langt hun kan styre jer både med kropssprog og "tale", ja jeg ved god katte nok ikke er så bevidste som jeg udlægger det, men min pointe er at hun ved sin miaven har fundet ud af at der kommer en respons fra dig og måske ofte efterfulgt af mad, som jo altid er dejligt..
Du skal blot nyde du har en snakken kat, for det er altid hyggeligt
mar 2012
Hun er nemlig os begyndt og være en bestemt dame
mar 2012
Kan man regne med det?