765 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Kan man regne med det? Kan man regne med det?

Heej alle smiley

- Vores dejlige pige på 1 år, er begyndt og miave hel vildt, og når jeg nusser hende ved haleroden, så ligger hun nærmest forbenene ned som om at hun er i løbetid, men vi har købt prinsessen på et internat hvor hun meget gerne skulle være steliseret, kan de have glemt noget? eller har de bare helt glemt og gøre det?
eller er det meget normalt at hun gør det?

- Hun vifter os med halen og numsen op a alle møblerne, som en hankat gør når han strinter.

Undskyld hvis det blev lidt langt, håber nogle a jer kloge hoveder kan hjælpe smiley
- Hun er frisk, drikker vand og spiser mad som hun plejer. hun er egentligt bare som hun plejer, pånær det jeg har beskrevet smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan man regne med det?
  • #1   23. aug 2013 Hvad med at ringe til internatet og spørge om hun er neutraliseret? Hvis de siger ja, er det jo bare at tage tilbage og få dem til at gøre det om (:

• #3   23. aug 2013 Liv - ifølge dem er det gjort da de fik hende ind, da hun var killing, og hun var klar da vi hentede hende da hun var 4 måneder ca.
    der er bare langt fra Randers til Brande, for at de kigger på det. :s

Fruen på godset - kan homonerne være i kroppen i over 8 måneder? smiley
    Hun spinder altid når hun vifter med halen, så måske hun bare er veltilpas som du siger smiley

Var bare bange for om hun ikk er strelliseret ordenligt, for hun går jo uden for, og ville nødig hun kom hjem med killinger.

• #4   23. aug 2013 Altså hvis hun lægger sig ned på forbenene og smækker halen til siden, miauver(nærmest skriger) hele tiden er det helt klart tegn på løbetid. Men ellers få din egen dyrlæge til at kigge på hende (:

• #6   23. aug 2013 Min eneste hun kat, var neutraliseret på en top kvalitets klinik, og hun legede løbetid fra ca 1 år's alderen, hver 2-3 månede i 3-8 dage, og Birk som var kastrat legede parring, altså han greb om hende bed sig fast i nakken på hende og trampede hende over haleroden, og hun var salig smiley det var ganske voldsomt ud, men hun syntes om det og det var kun Birk som duede ikke min anden dreng.

Min lille pige var handicappet og alt virkede ikke som normalt, jeg valgte ikke at lægge hende i narkose, for at undersøge hvad som var galt, men der var noget galt smiley
    Tulla havde galdegangsbetændelse 2 gange og 2den gang blev hendes lever ødelagt smiley hun blev 2 år og 4 måneder

• #7   23. aug 2013 Liv - hun ligger forbenene ned, og så maiver hun, og når jeg har gjort det et stykke tid, så "snapper" hun efter min hånd.

fruen på godset- det os helt iorden, det havde jeg lige glemt og skrive. smiley
    må hellere holde hende inde i weekenden, og så komme asted på mandag.
    Det kan vel godt vente til mandag?

• #8   23. aug 2013 Jette - Hvor underligt at de "tror" de er i løb, og at han troede han havde liv i strøjten. smiley
    - så længe de hyggede sig, så var det jo fint smiley

Puuuha, det lyder ikke rart med din lille pige. det gør mig ondt. :s
    Håber og tror da ikke der er noget så slemt i vejen med vores lille pige.

• #10   23. aug 2013 Marianne **og når jeg nusser hende ved haleroden, så ligger hun nærmest forbenene ned som om at hun er i løbetid**

Sådan gør mine hankastrater også smiley

**mjave helt vildt** i hvilke situationer? Hele tiden eller?...

• #11   23. aug 2013 Feline lægger sig også sådan, når hun bliver nusset ved haleroden eller jeg kører mine negle ned over ryggen på hende. Hun ELSKER det!

Hun er 3 år og steriliseret, og har aldrig nogensinde været i løbetid, heller ikke inden hun blev fixet. Så giver Felis ret... Det er en kat smiley

• #12   23. aug 2013 Hmm først vil jeg sige at det første du bør gøre er at høre internatet om hvordan de sterilisere, om de fjerner det hele eller kun noget, for hvis de ikke fjerner det hele så kan der sidde en lille flig af æggestokkene tilbage som gør at hun stadig har de hormoner der får hende til at gå i løb..

Men nu bliver jeg lidt i tvivl om det du beskriver rent faktisk er løb..

Det med at hun stritter med røven når du klør hende på haleroden, det tror jeg alle katte gør, begge mine gør det og de er steriliseret 100%..

Og når du skriver at hun miaver helt vildt, hvilke situationer er det så i, er du sikker på at hun ikke bare snakker?? Nogle katte begynder først sent med at snakke, en løbetids kalden er man sjældent i tvivl om, det er ikke bare miaven..

Og at hun ligesom napper dig jamen det er bare fordi hun er overkælen og ekstatisk, hun syntes det er super dejligt og så napper nogle katte..

• #13   24. aug 2013 Tinka - hun kommer spindendeog miaver mens hun vifter med halsen.
    Og miaver når jeg nusser på haleroden..

• #14   24. aug 2013 Heidi - såre jeg mere rolig smiley
    Hun har altid snakket rigtig meget, det bliver bare mere og mere, og syns det er efter vi er begyndt og give hende vådfoder (:

• #15   25. aug 2013 Jeg tror jo mere du beskriver din kats adfærd at den ikke er i løbetid, men blot er begyndt at snakke mere, du skriver det især er efter i er begyndt at give vådfoder, det hænger nok nærmere sammen med at katten nu har fået en alder at den er blevet bevidst om at den snakken ofte giver en positiv reaktion, enten ved at i snakker tilbage = opmærksomhed, eller ved at så får den mad, fordi i tror at den er sulten, men i virkeligheden er det nok nærmere fordi katten er ved at opdrage på jer smiley
    Hun er kommet i en alder hvor hun prøver grænser og ser hvor langt hun kan styre jer både med kropssprog og "tale", ja jeg ved god katte nok ikke er så bevidste som jeg udlægger det, men min pointe er at hun ved sin miaven har fundet ud af at der kommer en respons fra dig og måske ofte efterfulgt af mad, som jo altid er dejligt..

Du skal blot nyde du har en snakken kat, for det er altid hyggeligt smiley

• #16   25. aug 2013 Hehe Heidi, tror virkelig du har ret, hun får jo opmærksomhed i form af vådmad, en pink eller snakken (:
    Hun er nemlig os begyndt og være en bestemt dame smiley

• #17   25. aug 2013 Pind skulle der stå i stedet for pink (:

Kommentér på:
Kan man regne med det?

Annonce