1.559 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hunkat i løbetid hankat væk?? Hunkat i løbetid hankat væk??

vi har hos os 2 killinger på godt 5 måneder

den ener er en hunkilling som skal striliseres
nu her ved første løbetid

den anden er en hankat

de render altid rundt sammen og er aldrig løbet væk

her til morgen bliver jeg vækket ved en meget kraftig miauen
og går selvfølig ud og tjekker hvad der er galt
umilbart er der ikke noget andet end at hunkillingen vil op hun er pluslig blevet ekstrem kælen og når man sætter hende ned begynder hun at hyle og sno sig op af benene
og hun plejer bare ikke at ville kæles og er bestemt ikke tyben der kan li at snakke
men det gør hun nu og ja det er jo meget typiske tegn på løbetid

men mit store problem er at min hankat er væk hvilket undre mig rigtig meget når nu hun er i løbetid
det undre mig rigtig meget han har aldrig været løbet længere væk end at han kommer så snart jeg går ud og kalder og har kaldt i en halv time uden nogen rektion

nogen der har en ide om hvorfor han er løbet væk når nu hun katten er i løbetid syntes det virker underligt

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunkat i løbetid hankat væk??
  • #2   24. aug 2013 ja hun katten skal striliseres og skal afsted på mandag da det ja er hendes første løbetid og vores dyrelæge sagde at vi nemt kunne vente med at tage hankatten sammentidig så det var bestemt også planen hvis han kommer hjem smiley

de ville ikke tage hunkillingen inden den havede haft første løbetid men der er så med i prisen at hvis den skulle være blevet med killinger af få dem fjernet samtidig

dette har været planen hele tiden smiley

sempelhen af grunden at vi ikke skal have killinger på dem det lader vi professinelle om at avle killinger

• #3   24. aug 2013 Det lyder godt nok mærkeligt at dyrlægen har sagt at i skal vente til den er kommet i første løbetid. Vores dyrlæge sagde engang at man helst ikke steriliserer når katten er i løbetid.

• #4   24. aug 2013 De steder jeg har set en prisliste på neutralisering, var der mer pris for løb og merpris for killinger i maven, så din dyrlæge er enten gavmild eller grådig smiley
    Killinger kan blive fikset når de er 12 uger ca, så der er kun grund til at vente hvis katten er syg eller dyrlægen ikke kan se smiley

• #5   25. aug 2013 For at komme tilbage til dit spørgsmål så er hankatten måske smuttet fordi han kan lugte en anden hunmis der er i løbetid, han har jo alderen til at være kønsmoden. Det havde været meget smartere at de begge var blevet fixet før de blev kønsmodne.

• #6   25. aug 2013 min kat havede fundet nogle børn der havede været ude og gå en tur og de havede så snakket med ham på stien lige udenfor vores hus hvilket resulterede i af han fulgte med dem hjem en lille km væk
    og da han ikke rigtig forsøgte at finde hjem igen havede forældrene taget ham med ind og ringede til mig også var jeg omme og hente ham og han blev så glad for at se mig og sov hele vejen hjem i mine arme smiley

• #8   25. aug 2013 Hvor er det godt han kom hjem smiley

Jeg håber så at du kan få dem begge fikset hurtigt så de ikke får for meget lyst til, at løbe rundt langt hjemme fra smiley

Kommentér på:
Hunkat i løbetid hankat væk??

Annonce