1.694 visninger
|
Oprettet:
Kat med sart mave I/D - blandingsfoder {{forumTopicSubject}}
ja, prøvede at hinte lidt i overskriften om, hvad mit indlæg handler om..
jeg har fået grønt lys af dyrlægen til at eksperimenterer lidt med min kats foder, som pt er Hills I/D.
hvilken foder ville I supplere med? har overvejet RC Sensitive.. da den er meget blid mod tarmene..
Hvad siger I, har I prøvet at give en kat med sart mad en anden type foder? alle råd modtages med kyshånd..
feb 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 7 Emner: 32 Svar: 357
jul 2009
Følger: 5 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 59 Svar: 667
Det kørte jeg rent i en periode, og så begyndte jeg at blande IAMS Hairball controll i....
Jeg tror faktisk, at hvis jeg skifter til hvilket som helst mærke nu, så vil han ikke få dårlig mave igen... Men jeg ved det selvfølgelig ikke. Og han fungere godt på RC GI
Har hørt fra mange at RC GI er mirakel foder til deres katte med sarte maver.
sep 2012
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 10 Svar: 74
jul 2009
Følger: 5 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 59 Svar: 667
Men efter GI, så gik det bare godt
Håber at det lykkedes uden gener og problemer med din misserkat
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 68 Katte: 4 Emner: 76 Svar: 9.197
For så står du ikke med en stor pose din kat måske ikke kan bruge.
Jeg kan anbefale Orijen og Applaws og jeg bruger Iams til hår boller når der er tegn på tynd mave i min flok, jeg mener det hele kan fåes i små poser, der er der også andre der kan.
Det er godt nok ikke billigt at købe de små poser, men hvis nu din kat ikke kan have det i maven eller ikke vil spise det, så spare du jo
Held og lykke med det.
sep 2012
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 10 Svar: 74
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 397 Katte: 4 Emner: 198 Svar: 7.335
Anyway:
For mange år siden stod jeg i samme situation og det at skifte rundt imellem mærker kan gå galt. Jeg ville prøve at trappe den over på Hills Sensitive Stomach. Går det ikke, så tilbage til I/D og sådan kører man frem og tilbage indtil katten kan tåle "normal" foder
Kat med sart mave I/D - blandingsfoder