{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.694 visninger | Oprettet:

Kat med sart mave I/D - blandingsfoder {{forumTopicSubject}}

ja, prøvede at hinte lidt i overskriften om, hvad mit indlæg handler om.. smiley

jeg har fået grønt lys af dyrlægen til at eksperimenterer lidt med min kats foder, som pt er Hills I/D.

hvilken foder ville I supplere med? har overvejet RC Sensitive.. da den er meget blid mod tarmene.. smiley

Hvad siger I, har I prøvet at give en kat med sart mad en anden type foder? alle råd modtages med kyshånd.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nybyg lampeudtag virker ikke, vi skal have hængt 2 Lamper op. Der er allerede krog til den ene lampe, dog mangler vi en krog til den anden lampe. Vi har selv prøvet alt men virker ikke. Vær obs på at det er i 3 meters højde opgaverne skal udføres, men vi har en stige. 205 kr.
  • Rense gårdsplads for ukrudt 1.450 kr.
  • Hjælp til stikkontakt 600 kr.
  • Udskifte RJ-45-stik på netværkskabel 400 kr.
  • Skifte armatur og vandlås under vask på badeværelse 2.500 kr.
  • Udskift BWT filterhoved 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat med sart mave I/D - blandingsfoder
  • #1   27. aug 2013 Jeg er skiftet over til Taste of the Wild til Massen, som har haft problemer med tarmene i flere år... Dyrlægen syns han sku ha I/D, det syns jeg så ikke og efter et halvt år på TOTW begyndte der at ske store fremskridt. Hans afføring var ikke længere splat, han begyndte at tage på og fik det generelt meget bedre...

• #2   27. aug 2013 Jeg har brugt royal canin gastro intestinal... (det kan bestilles hjem fra www.medicanimal.com for meget billigere penge end du kan købe det for herhjemme, og der er ingen problemer med dem som firma) smiley

Det kørte jeg rent i en periode, og så begyndte jeg at blande IAMS Hairball controll i....

Jeg tror faktisk, at hvis jeg skifter til hvilket som helst mærke nu, så vil han ikke få dårlig mave igen... Men jeg ved det selvfølgelig ikke. Og han fungere godt på RC GI smiley
    Har hørt fra mange at RC GI er mirakel foder til deres katte med sarte maver.

• #3   27. aug 2013 min kats afføring er helt normal nu og har været det siden Maj, derfor jeg har fået grønt lys til at eksperimentere.. smiley

• #4   27. aug 2013 Det var Kaizers også i en periode, men da jeg så begyndte at eksperimentere, så gik det galt igen...
    Men efter GI, så gik det bare godt smiley

Håber at det lykkedes uden gener og problemer med din misserkat smiley

• #5   27. aug 2013 Britt jeg vil foreslå dig, at købe små poser ( prøveposer) på zoopluds feks.
    For så står du ikke med en stor pose din kat måske ikke kan bruge.
    Jeg kan anbefale Orijen og Applaws og jeg bruger Iams til hår boller når der er tegn på tynd mave i min flok, jeg mener det hele kan fåes i små poser, der er der også andre der kan.
    Det er godt nok ikke billigt at købe de små poser, men hvis nu din kat ikke kan have det i maven eller ikke vil spise det, så spare du jo smiley og når du har fundet det som han kan lide og maven har det godt med, køber du jo bare stort ind.
    Held og lykke med det.

• #6   27. aug 2013 min hests dyrlæge har anbefalet mig Royal canin neutred. smiley

• #7   27. aug 2013 Din hests? Jamen det er jo ikke en landdyrlæges speciale smiley

Anyway:
    For mange år siden stod jeg i samme situation og det at skifte rundt imellem mærker kan gå galt. Jeg ville prøve at trappe den over på Hills Sensitive Stomach. Går det ikke, så tilbage til I/D og sådan kører man frem og tilbage indtil katten kan tåle "normal" foder smiley

Kommentér på:
Kat med sart mave I/D - blandingsfoder

Annonce