{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.668 visninger | Oprettet:

katte skærm/katte grave med hensyn til fodder. {{forumTopicSubject}}

Hej.
Nu har jeg jo fået min kat hjem efter steriliseringen og hvis man læser mit tidligere emne så er hendes sår blevet en del større end det skulle..
Jeg har fået en grave med hjem til hende oghar givet hende den på. HHun virker ikke glad for den, men tror det går. (Kan ikke give hende en strømpe på endnu da hun er blevet godt sur over den doppelte operation og overnatning ved dyrelægen /:.. )
Jeg har klippet lidt af skærmen så den ikke er så stor men mot spørgsmål er hvad i andre har gjort med hensyn til når de skal spise?
Hun slikker i sit sår hvis jeg tager den af og blir sur når jeg stopper hende i det plus at det irritere hende at jeg hele tiden holder øje med hende.. så jeg ville have det bedst med at hun har den på..
Er bare bekymret for fodring.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  katte skærm/katte grave med hensyn til fodder.
  • #2   28. aug 2013 Jeg har også været nød til at bruge krave, jeg fandt ud af, at skålen til maden skal være lille i omkreds og gerne høj, så kan kraven nå rundt om...
    Det samme gælder for vand, og den skal være tung nok til ikke at vælte når skærmen støder på.

    Ideen med at give vådfoder er god,hun vil nok spise af hånden eller en lille skål mens du holder den.

    Jeg håber din snart kan få en body på, for det er nemmere smiley


    profilbillede
  • #5   28. aug 2013 Sæt en bodystocking på hende istedet smiley prøv at søg lidt herinde, jeg ved der er en der har et album med beskrivelse af hvordan man laver dem

  • #6   28. aug 2013 Hun har spist nogle tørkost piller af min hånd, og har sat skålen med mad op på en dyp tallerken så håber hun kan komme til at spise i nat.. hun har sovet i ret lang tid nu så ved ikke om jeg skal være bekymret /: hun har ikke drukket noget siden hun kom hjem i morges, men hun havde vidst ligget med drop på i nat inde ved dyrelægen så hun tissede en ret lang tisse tur (eller hvsd man siger) da hun vsr kommet hjem.. jeg må se om hun får vendet sig til skærmen. Hendes blod størkner ikke da særlig hurtigt (hvilket også var grunden til hendes operation gik uventet) Så fet er ret vigtigt at hun ikke får slikket på det. Det er udvendige sting da de invendige ikke var gode fpr hende første gang og der kom blod ud /:

Kommentér på:
katte skærm/katte grave med hensyn til fodder.

Annonce