{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sterilisation hvor hurtig heler det?
  • #1   1. sep 2013 du kan løfte katten - men hold den under bagdelen - med det samme. pelsen tager tid, et par måneder.
    Såret er helet op efter 10 dage

• #2   1. sep 2013 ok. må den godt selv springe op og ned fra ting?

• Marianne H
    Marianne H Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 33
    #3   1. sep 2013 Ikke lige når den kommer hjem. Men det er mest pga. narkosen.. de er noget vakkelvoren.. Min var i hvertfald...

• #4   1. sep 2013 Min var ikke ret påvirket efter narkosen, men hun hoppede op af en dør samme aften, og det fik det til at bløde.

• #5   1. sep 2013 Du skal bare lade katten gøre det den føler for, du skal bare ikke tage initiativ til vilde lege, men generelt vil katten normalt ikke gøre noget der gør ondt på den selv, selvfølgelig hvis katten er påvirket af narkose, så skal du holde den i ro evt i transportkassen indtil narkosen er ude af kroppen..

Såret heler i løbet at ca 10 dage, du må godt løfte katten men forsigtigt og ikke lægge tryk omkring såret, så hold katten under forben og under bagdelen..

Pelsen vare det noget længere før det er helt udvokset igen, afhængigt om det er en korthårs eller langhårs kat, så omkring 2-4 mdr.. før det intet er at se mere..

• Marianne H
    Marianne H Tilmeldt:
    maj 2013

#6   1. sep 2013 Min blev steriliseret d. 9. august... og der er håret stadig ikke vokset helt ud. Nu er det også ret tydeligt, fordi hun er mørk.. men det hjælper på det.. smiley

• #8   2. sep 2013 Michala J det ville være en god ide at gøre det nu. Vores katte er altid blevet steriliseret/kastreret fra opdrætter eller senest som 16 ugers killing. Hvis du venter til hun er kommet i løbetid kan du risikerer at hun er blevet med killinger og desuden er dyrlægerne ikke meget for at opererer på en kat der er i løbetid.

• #10   2. sep 2013 Det lyder som en rigtig god ide. En hunkat i løbetid er desværre ret god til at stikke af og finde en hanmis udenfor, hormoner er svære at styre smiley

• Marianne H
    Marianne H Tilmeldt:
    maj 2013

#11   2. sep 2013 Desuden kan en kat i løbetid være noget af det værste, at høre på... plus nogle hunkatte begynder at opføre sig som fertile hankatte, når de er i løbetid og markerer.

Det gjorde min... konstant.. på mine dyner...

• #13   2. sep 2013 Du må hellere høre hos en anden dyrlæge :0 de kan altså blive fikset som 12 uger eller nogle dyrlæger siger 2 kg.
    Hun heler bedre og hurtigere nu, end om et par måneder, syntes det er mærkeligt han vil vente.
    Den eneste pige jeg har haft, hun var handicappet og meget lille, hun var ca 4 måneder da hun blev fikset, og ikke ret tung smiley

• #15   2. sep 2013 Det er fordi din dyrlæge er gammeldags, min den store hunkat blev steriliseret da hun var 12 uger og den lille hunkat jeg har blev steriliseret da hun var 5 mdr.

Hvis jeg var dig så ville jeg enten insistere på at det skulle være nu eller finde en anden dyrlæge som var bedre opdateret..

Jo tidligere katten bliver fixet des hurtigere kommer den sig over indgrebet, samt din hunkat godt kan nå at gå i løbetid inden den bliver 6 mdr..

Måske du kunne have glæde af at læse denne:
    (link fjernet)

Kommentér på:
Sterilisation hvor hurtig heler det?

Annonce