den lille fusker :-) {{forumTopicSubject}}
I dag var mille lige en tur ved doktor dyr og få sin 1års vaccine og et gemmentjek . Hun er bare en super fin og frisk misser. Da vi er vel hjemme igen skulle jeg lige ud og handle. Da jeg så kom hjem igen havde den lille mis da lige ændret adfærd . Hun vae sur og tvært og brokkede sig højlydt bare jeg kikkede på hende og sådan har hun været hele dagen. Nu her kom hun humpende ned af trappen og kunne næsten ikke gå. Lille stakkels mis. Men men da hun ikke lige så jeg kikkede på hende blev hun lige optaget af sin nye plys mus hun fik af doktor dyr og den fik ikke for lidt rundt i hele stuen. Indtil vi så at mor kikkede på os så var vi humpe pylder mis igen. Haha. Den går ikke. Ikke mere medlidenhed fra min side idag. Fusker mis.
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 67 Katte: 4 Emner: 75 Svar: 9.174
Jeg har aldrig før haft en killing, som har reageret negativt på vaccinationerne, men det har jeg nu
Her vil der frem over blive taget blodprøve, tittertal, for at se om det nu også er nødvendigt med den næste vaccine.
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 392 Katte: 4 Emner: 195 Svar: 7.313
Min mor har en kat der kom galt afsted med benet som meget lille killing.
Normalt fejler Pelle intet, men når han skal have lidt ekstra kæl eller bliver meeget glad - så halter han
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Jeg havde en hankat en gang som blev kørt ned, han slap med livet i behold men med et bagben som var hoppet ud af sin hofteskål..
Det er ikke noget man gør noget ved hvis det ikke blokere for urinveje og tarme, men det er selvfølgelig smertefuldt, og skal hele i rod og fred..
Min kat fik så en dejlig blød kasse at sove i lige ved siden af os så han altid var nær os og kunne se og høre os, men han var jo vant til at ligge i møblerne og ville så gerne op i lænestolen eller sofaen, men kunne jo ikke hoppe der op pga sit ben..
Han humpede, haltede og peb, og vi havde jo ondt af ham og løftede troligt katten både op og ned fra sofa og lænestol
Men så en dag et stykke tid efter hans uheld så bemærker jeg at han glemmer at halte en gang imellem, og en dag ser jeg han ligger i lænestolen uden at nogen af os har løftet ham der op, men han fortsætter med at pibe foran stolen og sofaen når vi er i rummet for at blive løftet op, så jeg beslutter en dag at ignorere ham og forlader rummet, men gemmer mig bag døren hvor jeg kan se ham men han ikke ser mig, og sørme om ikke han selv hopper op, så fra da af stopper medlidenheden med den udspekulerede kat
Han ender i øvrigt uden men fra sit sammenstød med bilen
apr 2013
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 6 Svar: 23
jul 2010
Følger: 67 Følgere: 64 Katte: 7 Emner: 31 Svar: 1.203
Lige da vi havde fået Garfield var jeg så uheldig at jeg fik kørt over hans pote med min kontorstol. Det blødte, og os afsted til dyrlægen hvor han fik medicin og salve, og derefter blev forkælet lidt ekstra.
Siden den dag (2 år siden) hvis han ikke lige får den opmærksomhed han gerne vil ha, så blir poten trukket op og det mest ynkelige udtryk kommer frem
apr 2013
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 6 Svar: 23
den lille fusker :-)