Perserkat til låns? {{forumTopicSubject}}
Eros søger muligvis nyt hjem, da han har lidt problemer med en stejl trappe hos min søster, og miaver derfor om natten, fordi han hverken kan komme op eller ned Der vil være tale om en "låneaftale", da, hvis jeg engang skal flytte, og har mulighed for at holde kat igen, gerne vil have ham tilbage Derfor vil jeg også stå for betaling af foder, evt dyrelægebesøg osv, så det ikke bliver en omkostning, for de heldige, der skal passe på ham Han er den sødeste kat, man kan forestille sig, og utrolig nem at holde, nærmer sig de 3 år, pelsplejen er minimal ved ham, han er 100 pct renlig og kastreret. Ønsker ham kun det bedste, derfor forbeholder jeg mig også retten til at takke nej, til eventuelle interessede, hvis jeg mener, det ikke liiige er det rette sted for ham Skriv gerne over pb til mig, hvis det har interesse. Eros er fantastisk!
PS. Gerne i Århus området
I kan tjekke ham, under mine katte hernde.
sep 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 21 Svar: 225
mere om der er noget man skal være obs på
dec 2011
Følger: 4 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 1.018
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 67 Katte: 4 Emner: 75 Svar: 9.174
Det kan være hofterne eller knæene som det er galt med, og hvis det er sådan ville det være synd for ham, at blive flyttet med!
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 6 Katte: 10 Emner: 53 Svar: 1.405
Måske du også lige skulle skrive hvor lang tid det drejer sig om for når du skriver "Der vil være tale om en "låneaftale", da, hvis jeg engang skal flytte, og har mulighed for at holde kat igen, gerne vil have ham tilbage "
Så lyder det til at du ikke lige har planer om at flytte i den nærmeste fremtid ???
okt 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 6
Han fejler absolut intet, kan hoppe op i træer osv.
Perserkat til låns?