{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
929 visninger | Oprettet:

Haste tur til dyrlægen :( {{forumTopicSubject}}

Idag fik Røde ikke hvepsen, den fik ham smiley han fanger og spiser både bier og hvepse, og det er gået godt hele sommeren.
Idag kom han haltende ind i stuen, og slikkede poten, men gik hurtigt ud en smut igen, så jeg tænkte han havde fået snavs på, men han kom hurtigt ind igen og sad med poten op, og jeg måtte ikke rigtigt kikke på den.
Så et hurtigt opkald og så afsted, han havde fået brodden ud den sad i pelsen mellem tæerne.
En sprøjte og så hjem igen, jeg skal så holde øje med poten.
Stakkels kat han bliver så stresset af at komme uden for en dør i boksen, så den bliver over skidt og han siger med tungen ud af munden og gisper som en hund smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Haste tur til dyrlægen :(
  • #1   11. sep 2013 Øv smiley

    Ja, det undre ikke mig at det er gået godt hele sommeren.
    Det siges jo at hvepsene er mere aggressive nu, fordi de står uden arbejde, og at dronning er borte. Så alle skal være ekstra varsomme her i september.

    Håber alt går vel for ham. God bedring herfra!


  • #3   11. sep 2013 Min Mitte blev også stukket igår smiley Hende og Misling skal absolut lege med de dumme bier! Så kæresten holdt hende og jeg tog broden ud. Poten var lidt hævet, men idag har hun det fint,

  • #4   11. sep 2013 Vores pige blev også stukket på hagen for nogen måneder siden men hun kradsede selv hul på det så væsken kom ud, vi rensede med kamillethe i nogen dage og det helede hurtigt. De er nogen sataner , de små flyvere.

  • #5   11. sep 2013 Stakkel lille mis, god bedring til ham!

  • #6   11. sep 2013 Hvor synd smiley
    God bedring smiley


  • #8   11. sep 2013 Tak alle sammen, han har sovet ind til nu, men er i haven igen, poten er hævet lidt men det går forhåbentligt over.
    Mine andre katte har hurtigt holdt fra de stikke dimser, men Røde har bare fortsat smiley

    Feliway er blevet brugt smiley og de andre gange har han fastet før han skulle afsted, men intet har hjulpet.
    Der hvor han kommer fra blev han fastet når han skulle afsted til udstilling, han har været på udstilling 4 gange, jeg tror han er glad for han ikke skal på udstilling mere smiley
    Jeg har en overbevisning om at han kun skal afsted her fra hvis det er akut, så må dyrlægen komme her, eller jeg må gå efter de nye anvisninger hvor der ikke vaccineres hvert år, Mitti skal heller ikke vaccineres mere end højst nødvendigt, han har stadig lidt tilbage med øjet, fra vaccinen mandag i sidste uge.
    Så det bliver tittertal ( blodprøver) hvert år og kun vaccine hvis det er nødvendigt.



Kommentér på:
Haste tur til dyrlægen :(

Annonce