{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.288 visninger | Oprettet:

Kat IKKE væk i Rødovre, men.... {{forumTopicSubject}}

Jeg skrev for en uges tid siden at min langhårede kat Mille var blevet væk, men imorges da mine forældre stod op, sad hun foran deres hoveddør!!! Efter næsten 14 dage!

Meget sulten og meget opmærksomhedskrævende og halter på det ene bagben...

Lige nu er hun hos dyrelægen og hun har tabt 1 kg siden hun blev væk smiley og hun var en tynd en i forvejen, men det værste er at hun har et kompliceret brud i hoften smiley Dyrlægen siger at hun ikke er i tvivl om hun er blevet kørt ned.... snøft... Lige nu afventer vi svar fra en kirurg på om hoften kan ordnes så hun ikke har mén af det eller om hun skal have lov at få fred...

Jeg ved det er risikoen man tager når man har udekat og hun var slet ikke glad for at være indekat desværre, så i det mindste fik hun 1 år hvor hun var en fantastisk glad kat smiley Men derfor gør det stadig ondt smiley

Krydser fingre for at de kan opererer så hun kan komme ud og lege igen, men ved godt at sandsynligheden er lille.... ØV, nu havde hun lige kæmpet for at komme hjem igen og så er vi måske nød til at give hende fred smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat IKKE væk i Rødovre, men....
  • #1   12. sep 2013 Det er sgu da for trist.. Lille stakkel.. Pøj pøj.. smiley

    René


  • #2   12. sep 2013 Godt hun kom hjem, så har du vished for hvad der sker, ikke at vide hvor hun er og hvordan hun har det må være slemt.
    Og godt hun ikke lider der ude uden nogen til at hjælpe smiley selv hvis hun skal aflives ( det håber jeg ikke) så er det bedre hun kom hjem.


  • #4   12. sep 2013 Det er helt klart en lettelse at hun er kommet hjem, lige meget hvilken tilstand hun er i... Bare det at vide hvad der er sket med hende smiley

    Kirurgen sagde at han godt kunne fixe hende, uden forbehold, så hun burde ikke få mén af det smiley :D smiley jubbi!!!

    Dog skal hun jo holdes indenfor i laaaang tid og hun får et langt forløb hvor hun ikke må støtte på benet og skal holdes i ro.... Heldigvis er min mor på deltid så hun er ikke alene hjemme så længe af gangen og vi har aftalt at jeg kommer over hvis de skal ud i weekenden osv smiley

    Mille kommer hjem fra dyrlægen kl 16 og bliver så kørt til Roskilde imorgen meget tidligt for at blive opereret og så må vi se hvordan det går smiley

    Hun har jo 2 andre katte og de skal holdes lidt adskilt så de ikke kommer op at slås og så hun ikke smutter ud når de render ud osv.... Så det bliver et stort arbejde, men er glad for mine forældre har sagt at de gerne vil tage sig af det (og betale for det ikke mindst). Hun er forsikret heldigvis smiley men det kommer til at koste omkring 7-8000 kr at lave hende og så medicin oveni...

    Vi krydser fingre for hun kommer godt igennem det imorgen og hun er hurtig til at hele og komme sig smiley hun er jo stadig ung (under 3 år gammel) så håber det går smiley


  • #5   12. sep 2013 det er rigtigt øv og stakkels lille mis. Det var præcis en lignende situation, der gjorde at jeg aldrig skal have fritløbere igen.
    Håber det bedste for jeres kat.


  • #8   12. sep 2013 God bedring, jeg håber, at hun klarer den.

    Hvis hun gør, hvad så med at lave en løbegård til hende i stedet?


  • #9   12. sep 2013 Tak for det alle sammen smiley

    Jeg ville også helst have en løbegård til hende, men mine forældre vil ikke have det desværre smiley tilgengæld bliver hun forkælet så meget at selv JEG syntes at det er i overkanten - og der skal meget til smiley

    Men jeg vidste jo godt at det var risikoen jeg tog når hun blev fritløber, men kan se hun har det så meget bedre med at være ude/inde kat istedet for kun indekat...

    Har en mere derhjemme der er ren indekat og når vi engang flytter et sted hen med have så skal der sørme også laves løbegård til hende smiley har slet ikke nerver til det ellers ;P


  • #10   12. sep 2013 Selv om min have er mini, kan jeg se hvor glade mine katte er for den, specielt min kurilian bobtail kan jeg ikke forestille mig som indekat, han er i havel så meget, at han næsten bor der, hvor de 2 bimser hurtigt kommer ind hvis der ikke er høj solskins og vindstille.
    Jeg håber det går godt, og at du snart får en have du kan indhegne smiley

    Tænkte lige på, at det bliver hårdt for din kat, at hun ikke kan komme ud! Kan du lokke dine forældre til at købe en billig pavillon og sætte net på den, så kunne hun måske få lidt ude tid i den?. Måske er ideen tosset, men måske bedre end, at katten bliver tosset af pludseligt, at skulle være inde hele tiden.


  • #11   12. sep 2013 Det lyder rigtig godt.

    Rigtig god bedring med hende

    smiley


  • #12   12. sep 2013 God bedring smiley
    Det bliver ikke nemt at holde hende inde.
    Stuen kan ikke erstatte naturen smiley


  • #13   12. sep 2013 Desværre vil mine forældre ikke have sådan noget op i haven smiley og jeg tror heller ikke det bliver nemt for dem at holde hende inde når hun begynder at blive frisk igen...

    Man kan håbe på at hun selv ikke vil ud så meget efter operationen, så det passer med at hun kan komme ud når hun er helet igen smiley men det vist ønsketænkning smiley hun er udekat med stort U he he

    men vi tager det som det kommer.... det værste der kan ske er at hun splitter hele huset ad ;P


  • #14   12. sep 2013 Netop splitter hjemmet ad eller bliver urenlig, derfor foreslog jeg den nødløsning smiley

  • #15   12. sep 2013 Dejligt at hun er hjemme! Pøj pøj med op'en og god bedring!

Kommentér på:
Kat IKKE væk i Rødovre, men....

Annonce