{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
723 visninger | Oprettet:

Sele {{forumTopicSubject}}

Ville man kunne tillade sig at begynde på gåtur med sele, hvis det kun er den ene ud af to katte? Eller ville det være tarveligt?
Mon den anden kat ville kunne lugte at der rigtigt var en som havde fået lov til at opleve noget andet......?

Vi har (hos min mor) to katte. Men den ene ville elske livet udenfor og den anden ville hade det....

Men måske man bare skal lade helt være så?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sele
  • #2   12. sep 2013 Jeg går kun tur med den ene..

    Den anden er alt for nervøs til at være ude i selen.. Jeg tager ham ud en gang imellem, og hvis han stadig ikke bryder sig om det, syntes jeg ikke kan skal tvinges til det..

    Samtidigt skal den der kan lide det, jo heller ikke tvinges til at blive indenfor


  • #4   12. sep 2013 Der er ingen uvenskab imellem mine katte, de har godt af noget adfærdsberigelse

  • #5   12. sep 2013 Hmm..... Jeg har svært ved at forestille mig at de ville blive uvenner, så meget som de jo elsker hinanden... Jeg er bare bange for at den anden ville blive deprimeret? Men det kan måske ikke ske?

  • #6   12. sep 2013 Opdrættere tager jo heller ikke alle katte med på udstilling, og der kommer de hjem og lugter af fremmed kat, uden de bliver uvenner med de andre

  • #7   12. sep 2013 Sandt. Og vi andre kommer jo også hjem med alle mulige dufte af natur, fremmede mennesker, hunde og katte....
    Måske vi skal prøve det og så se hvordan det går smiley


  • #8   12. sep 2013 Det er også kun nogle af mine der kommer ud i sele smiley
    Brandy ELSKER det med stort! Emily er lidt forsigtig i starten men så løbe hun bare rundt og hygger. Harry er kun ved at blive vendet til det men nyder solen. Coco vil kun være ud i meget kort tid i sele. Alma hader det og Gersimi hader at komme ud i sele men elsker den lukkede gård.

    Med Brandy er det som at gå med en hund. smiley

    Jeg tror ikke at det vil blive et problem kun at tage den ene ud mine er altid kun ude en af gangen når det er i snor. De snuser lidt til hinanden når de kommer ind men ellers er de andre ligeglad smiley


  • #9   12. sep 2013 Da jeg gik tur med mine, ville den ene bare ud og rulle sig på et dæksel lige uden for min dør, og så ville han ind igen, den anden havde en fast rute han ville gå, og det tog alt fra en hval til en hel time.
    Når den ene havde været af sted snusede den som var hjemme til den anden, lidt som ,, jeg læser lige avisen,, der var intet problem i det.
    Jeg måtte stoppe da der flyttede kernterrier ind på Mannes rute, han ville ikke have en ny rute og den gamle var et problem, for han var bange for de meget gøende hunde og de var flere gange ved at hoppe over hegnet smiley Sjovt nok havde Manne flere hunde venner han hilste på når vi gik og han hilste også flere gennem hegnet i haven.
    Hvis du vil gå med din kat, så prøv at gå den rute du havde tænkt dig, på det tidspunkt du ville gå på, for, at hvilke ting, hunde og mennesker i skal forholde jer til.


Kommentér på:
Sele

Annonce