hmmm... kattemad, hvad gør jeg?? hmmm... kattemad, hvad gør jeg??
Ja kattekræet og jeg har haft en længere foderdiskussion, og kunne man overføre den til mennesker ville man se en frustreret mor stå og prøve at overbevise sin fornærmede snob af en tennage unge at lårkort om vinteren ikke er smart.
jeg har købt mig fattig i div. foderprøver, har forsøgt med forskelligt råt...
kræet NÆGTER at spise det..
det eneste der kører ned er kattetørkost fra brugsen x-tra foderet, og diet something something dåsemad fra netto ost og pulled pork...
han er en smule ranglet da han desværre blev forladt af tidligere ejer og levede af naboens almisser i en måneds tid, så han trænger til lidt sul på kroppen, men har ikke indtryk af at det foder der er det bedste, men er lidt lost på kattefoder, så aner ikke om det i bund og grund er ok, skod eller hvad det er.
hilfe bitte, hvad skal jeg stille op med fætter kræsenpind?
eller skal jeg bare tænke, hmmm what the heck?
dec 2011
Følger: 4 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 1.018
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
'Jeg kan godt se at du skriver at du har prøvet en masse foderprøver, men har du prøvet de 3 fra RC, der har forstærket lugt eller smag ?
Du kan se dem på dette link fra Maxizoo: http://www.maxizoo.dk/catalogsearch/result/index/?product_producer=507&q=exigent&gclid=CNah1Y3Oz7kCFcR4cAodGDMAXQ
Der er også en variant til hund, som du selvfølgelig ikke skal kigge på
sep 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 21 Svar: 225
det gad han ikke, en daggammel kylling, rå kylling vinger, svinekød, hakket oksekød, fisk, råt og kogt (torsk og skrubbe)
dåsemad fra aldi, tørkost fra lidl, killinge mad, kittekat, whiskas,
sep 2013
den har jeg ikke forsøgt mig ,med
feb 2010
sep 2013
har aldrig oplevet så kræsen en kat, det er helt åndsvagt...
jul 2009
Følger: 5 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 59 Svar: 667
så tilgiv mig min uvidenhed, og please ikke henret mig hvis det er et dumt spørgsmål... Men hvad sker der, hvis man lader maden stå f.eks. RC... bliver katten på et tidspunkt ikk sulten nok og begynder at spise det?
feb 2010
jul 2009
Følger: 5 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 59 Svar: 667
Nej så er det ikke så smart.
Jeg håber at du finder en slags foder som han gider "Er du en lille missekat??"
og så er jeg bare lykkelig for at Kaizer er altædene
sep 2013
så bliver han pisse sur...
sep 2011
Følger: 26 Følgere: 27 Katte: 5 Emner: 13 Svar: 612
Jeg blander ofte 1-3 varianter så der er noget variation, og der bliver sorteret i stor stil
Nu har jeg så også eksperimenteret med mærket "Taste of the wild" - og det er de også super glade for! - indtil videre er det bestemt anbefalelsesværdigt at prøve, da det er sundt, kornfrit og med meget protein (Har jeg ladet mig fortælle)
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
Og hvor længe lader du det stå?
hmmm... kattemad, hvad gør jeg??