{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
915 visninger | Oprettet:

Kattebakke trænings tid? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Har skrevet en del indlæg herinde efterhånden, angående min urenlige killing, men tror jeg har fundet problemet nu.

Mor katten hvor min killing kommer fra er meget udekat, og har meget sjældent brugt kattebakken der var inde ved killingernes rum. Så tror ikke min lille Icarus har lært at gå ordentligt på bakken, selvom han er over 12 uger.

Så nu sørger vi for kun at holde ham i vores generelle opholdsrum og har sat en kattebakke i hvert hjørne, så han kan få lidt privat liv imens han besørger. Vi bor i noget rækkehus/lejlighed, så rummet er ikke så stort.

Har læst at killingerne lærer at gå på bakken ved at se deres mor gør det, men det har Icarus jo så ikke helt. Men har set han kigger på Kili (den store) når han er på bakken, så håber Icarus kan observere ham i stedet og lære det. Specielt når de to allerede har et godt forhold med hinanden.

Hvor længe tror i der går før vi kan gå ud fra han er ved at have lært at gå på bakken helt? Han har kunne lide at tisse på stof og papir, så vi har fjernet ALT stof og papir agtigt. Samtidig med vi jævnligt sætter ham op i bakken og masser af ros, når han så gør det han skal.

Han kan egentlig godt gå på bakke af sig selv, men har som regel tisset på stof og papir, hvis han er faldet over det. Så han ved vist godt hvad bakken handler om, men har ikke helt fået det lært færdigt.

Det er ved at blive lidt trættende med alt det vasken af ting, som han tisser på og konstant skulle holde øje med om han pludselig sætter sig et sted for at tisse. Specielt i morgen hvor det er den første dag de kommer til at skulle være alene i 2 timers tid, da vi alle tre (de to jeg bor sammen med) er i skole eller på arbejde.

Så ja... Spørgsmålet er egentlig hvornår i tror han er ved at have lært at bruge kattebakken helt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kattebakke trænings tid?
Kommentér på:
Kattebakke trænings tid?

Annonce