{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.095 visninger | Oprettet:

jeanne J
jeanne J
Tilmeldt:
20. sep 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Hjælp miaver utroligt meget {{forumTopicSubject}}

Hej katte elskere
jeg har oprettet en bruger her, da jeg har et spørgesmål jeg håber i kan hjælpe med.

Jeg har to skønne han katte på knapt et år, de er fra samme kuld.
de er ikke kastereret da der ikke har været problemer med nogen af dem, de er indekatte.

Den ene af kattene er de seneste to måneder begynd at miave utrolig meget, jeg ved godt at de snakker og sådan, men det er virkelig meget.
han sætter sig i køkkenet og miaver, hvis vi fjerner ham eller snakker lidt med ham begynder han med det samme igen.
vi var i tvivl om om det kunne skyldes at deres vådfoder står der og han ville have det, men efter at have flyttet det, bliver han stadig i køkkenet.
han er heller ikke meget for at blive taget op, især ikke af mig, min kæreste virker han lidt mere rolig omkring, men han er stadig ikke meget for det.

Jeg håber der er nogen af jer der har nogle råd.
- måske skulle man få ham kasteret (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp miaver utroligt meget
  • #1   20. sep 2013 Få dem begge kastreret

  • #2   20. sep 2013 Han er ved at blive "voksen" og dermed fertil. Få dem begge kastreret INDEN der bliver problemer mellem de 2 katte og de også begynder at strinte hele hjemmet til.

  • #3   20. sep 2013 Enig med de andre. Han er ved at blive rigtig voksen og fertile hankatte har det med at snakke meget i perioder og efter min erfaring er det også ofte forbundet med at de begynder at strinte og med to fertile drenge i hjemmet kan det hurtigt ende med en magt kamp om territoriet, få dem begge kasteret inden de begynder at strinte og inden de begynder at få problemer med hinanden.

  • #4   20. sep 2013 Han kalder på hunkatte. Det stopper først, når han er snippet.

  • #5   20. sep 2013 Vil give de andre ret smiley få dem kastreret så får du din dreng tilbage uden alt den kalden smiley og de vil begge blive vidunderlige kælekatte smiley der ikke vil slås om retten til at være bossen smiley god weekend

  • #7   20. sep 2013 Ja og du skal få dem fikset samtidig, både fordi du nok kan få et tilbud fra dyrlægen, så du spare lidt, men endnu vigtigere, hvis du kun får den ene ordnet ændre deres forhold til hinanden og de kan måske blive uvenner.
    Ham der snakker meget nu vil jeg skyde på er ham der bestemmer lige nu smiley


  • jeanne J
    jeanne J Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #9   20. sep 2013 Ja, jeg tænkte også på det selv, ville bare ikke "udsætte" dem for det hvis det ikke var nødvendigt.
    Tusind tak for jeres svar
    God weekend smiley


  • #10   21. sep 2013 Medmindre man skal avle på katten er det altid nødvendigt at fixe dem:)

  • #12   22. sep 2013 Helt enig med alle de andre, se at få dem begge kastreret og i en fart, for der er ikke langt fra kalden på damer til strint og da slet ikke med 2 fertile hankatte i huset..

    Og du skriver udsætte dem for en kasteration.. Hmm jeg syntes faktisk det er endnu mere synd at udsætte dem for et liv som fertile indespærrede katte, de har en masse drifter som de ikke får lov at udleve...

    Det svarer vel til at din kæreste stripper foran dig men du ikke må hverken røre ham eller have sex med ham, og dette er ikke kun en gang man hver eneste dag.. smiley

    Summa sumarum ved at kastrere dem så får du 2 meget harmoniske og rolige katte tilbage, som ikke er styret af deres drifter, de vil enes bedre og huset vil ikke stinke af hankatte urin, for lur mig om ikke de allerede nu har en kraftig lugtende urin (ikke strint men alm. tis)..


Kommentér på:
Hjælp miaver utroligt meget

Annonce