4.766 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

SELECT GOLD - et godt foder? SELECT GOLD - et godt foder?

Da min killing på 13 uger har haft dårlig mave af og til, vil jeg forsøge at ændre dens foder. Den får lige nu Perfect Fit Junior, og det har jeg læst mig frem til, at det ikke er det bedste foder at give den...

Jeg har været inde og læse om forskelligt foder, men synes det er lidt en jungle da der er så mange muligheder, og jeg er ikke ekspert indenfor området. Derfor spørger jeg jer smiley

Ville Select Gold Kitten Sensitive være et godt alternativ? Eller har i noget andet foder i kan anbefale?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SELECT GOLD - et godt foder?
  • #1   22. sep 2013 Ikke den store forskel i min optik.

Vil anbefale foder med højere indhold af kød og mindre korn.

• #2   22. sep 2013 Vil heller ikk anbefale det, du skal finde noget med højt kød indhold, og gerne helt fri for korn, kan anbefale taste of the wild og acana, de er kornfri og rigtig gode, har selv kørt med den første, men måtte skifte da kattene kørte tør i det. Men tror jeg vil over på det igen en gang.

• #3   22. sep 2013 Tak for svar, men kom gerne med konkrete eksempler på mærker.

Anne Marie H: tak, dem vil jeg tjekke ud! smiley

• #4   22. sep 2013 Orijen er favoritten herhjemme, og den er till killinger og voksne. smiley
    Ellers Applaws, Acana, Taste og the Wild og Porta 21 grainfree.

• #5   22. sep 2013 Nu har jeg været inde på zooplus og bestille Taste of the wild, det har jo fået rigtig gode anmeldelser. smiley :-)

• #6   22. sep 2013 Af kornfrie mærker har jeg fodret med Applaws, Acana, Orijen og Sanabelle No Grain.

Når du skal skifte over til Taste of the wild, så lav en meget blid overgang. Det kan være meget hårdt fra maven at skifte fra "kornfoder" til "kødfoder" smiley

• #7   22. sep 2013 Tak for tippet, det vil jeg gøre! smiley

Kommentér på:
SELECT GOLD - et godt foder?

Annonce