398 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Smagsprøve på TOW Smagsprøve på TOW

Hej
Jeg overvejer at skifte over til taste of the wild igen da jeg syns det er et godt foder og syns at kattene fungerede godt på det, jeg skiftede kun fordi at jeg fik ny killing og at min anden kat var kørt lidt tør i det.
Men eftersom jeg har to kræsne katte, og lige har bestilt 15 kg foder hjem som ingen af dem rigtig vil spise og jeg ikke har råd til at skal købe flere kg foder hver gang og håbe på de vil spise det så ville jeg høre om der var en venlig sjæl der køre med taste of the wild og som måske kunne undvære en 100 g så jeg kan prøve at give kattene en lille smagsprøve på det, også se om de vil spise det, syns ikk jeg vil bestille 2 kg foder hjem hvis de så ikk vil spise det.

Er der nogen der kan hjælpe? eller måske kender en side hvor man kan få en smagsprøve på det?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Smagsprøve på TOW
Kommentér på:
Smagsprøve på TOW

Annonce