{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.820 visninger | Oprettet:

Fedekur til gammel mis {{forumTopicSubject}}

Min venindes ene kat er 17 år og er blevet skrækkelig tynd. Hvis man aer hende mærker manken pels og knogler.

Hun spiser ikke så meget og kan ikke tage på. Hun tilbyder hende lidt af hvert.

Til aften får hun vådfoder, dem i poser.

Hun vasker sig og går stadig ud i vejret. Kan det bare være pga alder?

Hun har en sart mave.

Hvad ville være godt for hende?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fedekur til gammel mis
  • #1   26. sep 2013 Et dyrlægetjek - Senioreftersyn med fokus på organerne (blodprøve) og tænder smiley

  • #3   27. sep 2013 Når den er gennemtjekket, ville jeg måske prøve med lidt råt og ellers give mere vådt (af den sunde slags) om morgenen også

  • #4   27. sep 2013 Jeg har selv en gammel dreng på 16½ år. Selv om jeg ikke er så vild med alle de specialprodukter, så prøvede jeg efter råd fra min mentor at give ham Royal Canin, den der hedder +12. Hold da op, en forskel. Allerede efter et par uger, var der en tydelig forskel. det fås også som vådfoder.
    Han har selvfølgelig fået senior-chek og fejler intet, andet en han ser dårligt og havde lidt gigt.
    Han var også lige i underkanten med vægt, men det har jeg løst ved noget fedt-pulver, fra firmaet Grau. det kan købes på zooplus.de.


  • #5   27. sep 2013 Ved undervægt hvor sygdom er udelukket kan hills I/D eller A/D også bruges.
    I/D er til sart mave og feder i længden smiley


  • #6   28. sep 2013 Gamle dyr har tit en meget dårlig lugtesans, og en kat, der ikke kan lugte sin mad, spiser den heller ikke.

    Derfor er specialfoder til gamle katte gjort stærkere i lugten og dermed mere tiltrækkende end andet foder.

    Men tandproblemer og forhøjet stofskifte skal man selvfølgelig også være obs på.


Kommentér på:
Fedekur til gammel mis

Annonce