så der gåsegang {{forumTopicSubject}}
Bare lige et sjovt indlæg
Har 3 hunde som jo bliver luftet som alle andre,men tit på den sidste tur om aftenen inden sengetid eller nat efter en bytur,får jeg følgeskab af mine katte,hvis de ellers er ude...
Synes det er lidt sødt de gerne vil med og går og "bræher" hvis man kommer for langt foran.
Min hunkat er den "værste" hvis hun er ude og får øje på os. Så kommer hun sponsende som en anden hund og smyger sig om benene på hundene,følger os lidt på afstand og og kommer så op igen og går lidt ved siden af.
Så er der lige noget interessant inde i busken og hun mister interessen,men kun for en kort stund,for så kan jeg hører hendes kalden. Lyder som om hun siger: hvor er i?
Så kalder jeg på hende og hun kommer løbende igen.
Det scenarie kan gentage sige flere gange på en nat tur.
Også prøvet det med alle 3 katte efter mig
Må se sjovt ud for forbipasserende
Mødte en dag en fuld mand lige inden jeg endte hjemme igen hvor min hunkat var med... Hvad er dog det,spurgte han.
Det så min kat,svarede jeg og grinte.
Kun hver anden gadelygte er tændt på denne tid,så hun var list svær at se da hun er mørk skildpaddefarvet.
Andre der også får selvskab af deres kat?
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Mine egne kan ikke, da haven er hegnet ind.
Billedet er taget 2 dage efter, Holly ankom to år gammel.
Hun var ellers ikke vant til katte, og jeg forstår ikke den dag i dag, at "vildmisserne" skyndte sig hen til hende, lige da hun ankom og kom ud af bilen.
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
jun 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 218
nov 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 29 Svar: 454
Vi får selvskab af vores hvad enten vi rider eller går tur.. Med og uden hund.. Vi får endda selskab når vi fanger krebs i søen..
så der gåsegang