{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
584 visninger | Oprettet:

Synsk kat? {{forumTopicSubject}}

Ej ved det lyder tåbeligt....

Nå men vores lækre Milo mis er jo døv - som i komplet døv... Han kan intet høre OVERHOVEDET!

Men! Vores datter på 9 mdr vågner sjældent om natten/aftenen, men når hun gør - så farer han ind i soveværelset og sidder og kigger på tremmesengen...?? Han gør det 9 ud af 10 gange.. Det synes jeg egentlig er lidt skægt, mon han har en 6. sans? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Synsk kat?
  • #2   17. okt 2013 Ja det er noget af det jeg ikke går glip af smiley dybe toner som får gulvet til at vibrere smiley katte har en virkelig god følesans i deres poter, og der skal ikke meget til før deres knurhår sender signaler!

• #4   18. okt 2013 Det sjove er at han faktisk ikke kan lide hende smiley Eller jo, men hun er indimellem lidt for hård ved ham hvis hun lige får fat i ham - men alligevel skal han ALTID være lige i nærheden af hende når hun f.eks. sidder og leger skal han ligg epå gulvet lige ved siden af og når hun kravler følger han efter hende smiley Lidt sødt... Selvom han er "bange" for hende... Og har da også måtte redde ham et par gange hvor mini terroristen havde fanget hans hale og han bare sad og pev smiley

• #5   18. okt 2013 Totalt på det ene øre og høreapperat på det andet, 60% skelne tab. Men man klare sig, og så kan jeg slukke for støjen, når børnebørnene er her smiley

• #7   18. okt 2013 Jette det må være en fordel smiley Det gør min farmor også indimellem hahaha

Kommentér på:
Synsk kat?

Annonce