1.275 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Sara E
Sara E
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Hittekilling Hittekilling

Nogen som vil aftage en meget tam og nysgerrig killing. Spiser fast føde og er sandsynligvis en hunkat. Kender sandsynligvis også en kattebakke. Fundet på havnen i Esbjerg (i en olietønde...). Den er fuld af selvtillid og meget tillidsfuld. Er nok ca. 7 uger gammel. Killingen er velnæret og har en fin pels.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hittekilling
  • #1   20. okt 2013 hittekilling.dk Når den er under 12 uger må den KUN leveres til internater, ammekatte eller folk der har tilladelse til at tage killinger ind

• #2   20. okt 2013 En killing under 12 uger, så er det vigtigt at den kommer sammen med andre katte for at lære at være kat. Og er nød til at for tælle dig at det er ulovligt at bare finde nyt hjem til en killing under 12 uger. hvis loven skal følges skal den til en amme eller til folk der har plejetilladelse. Ikke at jeg ikke selv ville hjælpe sån et lille puss smiley lov el ej. Hittekilling.dk tager ikke flere killinger ind for øjeblikket. Er selv plejefamilie hos dem.

• #3   20. okt 2013 Den bør indleveres til et internat eller hittekilling, da den er under 12 uger og altså har brug for katte opdragelse i yderligere ca. 5 uger..

• Sara E
    Sara E Tilmeldt:
    okt 2013

#4   20. okt 2013 Kender I nogle steder i Esbjerg der tager dem? Jeg kan ikke finde nogen. Så tænker det bliver dyrlægen (som vist også finder nye hjem i nogle tilfælde). Jeg har fundet et nyt hjem til en killing i samme alder og med et svagere sind. Det går meget godt for den.

• #5   20. okt 2013 Jeg har fundet et nyt hjem til en killing i samme alder og med et svagere sind. Det går meget godt for den.

Hmm ja nu måske men hvad når den bliver 2, 3 4 år så kan adfærdsforstyrrelserne blusse op i fuld styrke..
    Men du har måske været så heldig at finde den et hjem hvor der var andre ældre katte som har kunne opdrage på den, for så er den da noget bedre stillet..

Jeg kommer ikke fra Jylland, men det må vel ikke være så svært at Google lidt på internater, eller ringe til hittekilling og høre om der er en frivillig med en kattemor omkring Esbjerg..

• #6   20. okt 2013 Ellers har Esbjerg kommune en aftale med Kattens Værn

http://www.kattens-vaern.dk/?side=480

• Sara E
    Sara E Tilmeldt:
    okt 2013

#7   20. okt 2013 Jeg kommer ikke fra Jylland, men det må vel ikke være så svært at Google lidt på internater, eller ringe til hittekilling og høre om der er en frivillig med en kattemor omkring Esbjerg..

Som nævnt er det svært at finde, også på nettet. Tak for den uhøflige tone. Hvad med at hjælpe på en ordentlig måde..

Jeg finder selv ud af det, i stedet for at bruge hvad man tror er oplagt. Og katten finder et hjem eller bliver aflivet.

(Ringer til Kattens værn, tak for det).

• #8   20. okt 2013 Håber du finder en god løsning for det lille puss smiley

• #9   20. okt 2013 Jamen så skal jeg da hjælpe dette er hvad jeg fandt ved at Google, og det var da ikke for at være uhøflig, undskyld at du opfattede det sådan smiley

http://www.minvenkatten.dk/links/internater.asp
    http://www.dyrenesbeskyttelse.dk/hvem-er-vi/beredskab/internater

Kan dog godt se at mulighederne ikke er så store i din del af landet, men som Beltane nævner så har Esbjerg en aftale med KV

Kommentér på:
Hittekilling

Annonce