{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brækmiddel?
  • #1   23. okt 2013 smiley nej ingen råd jeg kan komme på eller ville bruge.

• #2   23. okt 2013 Jamen.. Har den problemer nu?
    Det kan være alt fra irriteret mave til hårbold til overspisning. Det er ikke unormalt at en kat kaster op

• #3   23. okt 2013 Hun vil ikke kaste op, hun holder det tilbage. Hun har haft tynd mave i bakken. Hun spiste fint imorges...

• #4   23. okt 2013 Kan hun have en hårbolle der sider fast?

• #5   23. okt 2013 har hun spist og drukket siden da?

• #6   23. okt 2013 Hun har hverken spist eller drukket mens jeg har været hjemme, men kom også først hjem kl 17.40.
    Har lige fået en halv teske maltcreme i hende, men mere vil hun ikke smiley har også tilbudt hende vand, uden held

• #7   23. okt 2013 nu er jeg med

men lyder hun anstrengt i vejrtrækningen eller har hun ondt, hvis du trykker nogen steder?

• #8   23. okt 2013 Har du mulighed for at tage hendes temperatur?

Normal temperatur er mellem 38-39 grader.

• #9   23. okt 2013 Hun trækker vejret fint, hun er bare utilpas. Jeg har haft fat i hende og lige hurtigt mærket hende efter på ryg, ben, mave osv hun trækker sig ikke andet end hvad hun plejer (bryder sig ikke om at "være fanget") har også kigget hende i munden, sådan lige hurtigt, sammenlignede med sofus' mund, kan ikke se forskel.
    Hun er, som sagt, ikke meget for at blive holdt så det har bare været lyntjek smiley
    Hun går forsigtigt når hun går, som om maven helst ikke skal rystes for meget.
    Har flere gange mærket hende ned over ryggen og på benene, da jeg først troede at hun havde slået sig.
    Hun ligger og putter i transportkassen lige nu, der skiftes de til at ligge så det er meget normalt smiley

• #10   23. okt 2013 Jeg har ikke noget termometer Jette og tvivler på at jeg ville få lov hvis jeg havde smiley hun bryder sig ikke om at blive holdt.. Hvis en kat har feber kan det så mærkes på fx poter eller snude? Hun føles ikke varmere end normalt, når jeg nusser hende, der hvor jeg nu må (mest på hovedet og ved ørerne)

• #11   23. okt 2013 Udover at jeg ikke hedder Jette smiley Så nej, jeg tror ikke du kan mærke det på dem som sådan... Det har jeg ikke kunne, de par gange jeg har haft nogen der var feber ramt... Og det har mange gange været termometret der har afsløret at jeg har haft en syg kat... Når man pludselig kommer hjem til bræk over det hele, og man har 4 tilsyneladende friske katte, så er der kun én måde at finde frem til "synderen", med mindre man venter til den igen brækker sig...

• #12   23. okt 2013 Undskyld lotte, det gik lidt stærkt smiley
    Jeg ville faktisk gerne have at hun brækkede sig, for kan se at hun ligesom prøver at holde det nede.
    Hendes kamuflage behov er lidt for stort efter min mening. Hun bruger en del tid på at "begrave" vådfoderet, når de ikke spiser op og hvis der er det mindste spor af tis uden for bakken, graver hun i gulvet til jeg kommer og vasker det væk.
    Sidst en af dem brækkede sig, måtte jeg vaske gulvet 3 gange før hun var tilfreds.
    Derfor tror jeg også at hun virkelig kæmper for at undgå at brække sig.
    Sofus er helt anderledes, hvis noget skal ud, så kommer det ud, så graver han lidt i gulvet og går sin vej.

Tror det er usikkerhed /traumer fra hendes tidlige opvækst, den var slet ikke nem smiley

• #13   23. okt 2013 Det lyder ikke som noget der kan vente, slet ikke når hun ikke drikker og du ikke ved hvornår hun sidst drak smiley

• #15   23. okt 2013 Nu er hun lige gået i havestuen for første gang siden imorges (der er lukket når vi ikke er hjemme) der plejer hun at være meget, så ser lige tiden lidt an. Bare det at hun futter lidt rundt glæder mig, tror måske hun har forædt sig... Kan ikke huske om det var igår jeg fyldte tørfoder op, der var i hvert fald behov for at fylde op Ida, syntes at det var gået lidt hurtigt denne gang smiley
    Holder skarpt øje! Og skal nok holde jer orienteret om sagen smiley

• #16   23. okt 2013 Har lige været i havestuen for at se hvad hun lavede, hun sad ved deres græs og lænede sig nysgerrigt frem for at hilse da jeg stak hånden frem mod hende. Da hun havde snuset at jeg var mig, tøffede hun roligt forbi mig og ind af døren, hun har det bedre, er jeg sikker på, for hun gik "let på tå" som hun plejer, men ikke gjorde tidligere. Holder mig nok vågen et par timer endnu for at være sikker på at det går den rigtige vej
    smiley

• #17   24. okt 2013 Knurrer maven?
    De kan godt sidde og "rømme sig" eller kæmpe med opkast hvis det er hår der sidder fast.

Så det var ingen skade til at du gav hende malt smiley

• #18   24. okt 2013 Jeg var nede et par gange inden jeg faldt i søvn, sidste gang hilste hun på mig som hun plejer og så helt normal ud i øjnene.
    Nu har hun lige spist lidt morgenmad (bozita med kanin, 93% kød og ekstra vand) hun går nysgerrig rundt og snuser og ligner sig selv smiley

Mht malt, så prøvede jeg, det virkede jo på Sofus, da han gik og sløjede. Og så tænkte jeg at det kunne jo ikke skade at prøve smiley
    Skal nok opdatere igen senere idag, har sent fri, så i hører først noget ved 18 tiden smiley

• #19   24. okt 2013 Det lyder da heldigvis til at gå den rigtige vej smiley
    Bare hun spiser/drikker, så skal det nok gå fremad smiley

• #20   24. okt 2013 De får ekstra vand i maden og hun spiste/drak det meste af væsken inden jeg gik (som hun plejer) Glæder mig til at komme hjem og se til dem senere smiley

Lige inden jeg skulle ud af døren måtte jeg lige ind under sengen og vaske gulvet, da jeg så 4 små bræk klatter :-\

Hun var frisk og frejdig til morgen, så regner med at hun har fået det ud der generede smiley
    Får heldigvis en update om en times tid, når min datter og mor kommer hjem smiley

• #21   24. okt 2013 Så kom jeg hjem til to sultne tosser, der opførte sig præcis som de plejer når alt er godt smiley
    De har begge spist (Sofie lidt mindre end hun plejer) og har hilst præcis som de plejer. Nu sidder de og vasker sig og Sofie har også lige været lidt ude i havestuen, så hun er klart bedre til mode end igår.
    Giver dem malt igen i aften (plejer at skifte ml malt og vitamin creme) når de får råt, det plejer at være et hit smiley
    Tak for råd og bekymrede tanker, det varmer smiley

• #22   24. okt 2013 Det lyder godt smiley

• #23   24. okt 2013 I får lige et billede fra efter maden her til aften smiley smiley

profilbillede
  • #24   24. okt 2013 Et mere

profilbillede
Kommentér på:
Brækmiddel?

Annonce