{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
926 visninger | Oprettet:

Mark og vejfreds loven, en gang for alle?? {{forumTopicSubject}}

Nu bliver jeg simpelhen nød til at have noget på den rene. Gælder marks og vejfredsloven også katte eller gør den ikke. Som jeg hat kunne læse mig til er der lidt delte meninger, specielt om den del at man har pligt til at holde sin kat på egen grund? Altså er samtlige(næsten) katteejere jo kriminelle hvis de har friløbene katte??
Hvordan er det lige helt præcist med den lov. På kattensværn og dyreværnets hjemmeside står der at den gælder katte, altså at man skal holde katten på egen grund. Jeg synes godt nok den er forvirrende.
Grunden til at jeg er sådan i tvivl at inde på en anden debatside har jeg egentlig holdt på at den ikke gælder katte, men nu bliver jeg sgu i tvivl da der er så mange der skriver det modsatte?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mark og vejfreds loven, en gang for alle??
  • #2   25. okt 2013 Men så står der også et eller andet i det der med at hilde dyret på egen grund. Der står noget med pelsdyr opdrættet i fangenskab som åbenbart inkludere katte, det fik jeg i hvert fald smit i hovedet.

  • #3   25. okt 2013 det med pelsdyr, er så vidt jeg ved produktion af ja.. Pels. Mink osv. En kat hører under kategorien kæledyr, ikke pelsdyr.

  • #5   25. okt 2013 Mange tak for jeres svar smiley
    Felis: gør der noget jeg citere dine kloge ord på en anden side? Du forklare nemlig meget godt hvad jeg har prøvet at få ud.


Kommentér på:
Mark og vejfreds loven, en gang for alle??

Annonce