Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Iams og Happy-cat
  • #1   29. okt 2013 Iams hairbaal er en del af det jeg blander til mine katte, det er godt til tynd eller hård afføring, resten er kornfrit, men lige det Iams til hårboller virker altså godt på birk som nemt får stres mave når der er gæster.

• #2   30. okt 2013 Det lyder til, at min Ymer og Birk har samme sind, så det tror jeg, at jeg vil prøve... Hvad blander du Iams med?

• #3   30. okt 2013 Acana og Orijen jeg har jo flere katte i forskellig alder og de kan bruges til dem alle 3, ud over det er et godt foder, men også dyrt.
    Når jeg ikke længere har killing/ kat under 1, kommer der nok noget Porta 21 kornfrit i, eller et af de andre knapt så dyre, jeg plejer, at blande 3-4 slags, ikke sådan at alt bliver hældt sammen i en bøtte, men de får noget af det hele smiley

• #4   30. okt 2013 Har også prøvet porta 21 kornfrit.. Det kunne de godt lide, og det er jo ikke det dyreste tørkost... Blev bare i tvivl om, hvorvidt de fik alle de ting, som godt tørkost skal indeholde

• #5   30. okt 2013 Jeg vil lige starte med at sige, at jeg har hørt både godt og dårligt om Iams. personligt har jeg selv to katte på to år, de fik Iams til killinger til de var et årstid og det fungerede de rigtig godt på. Da de så blev et år skiftede jeg til andre mærker pga vejledning forskellige steder fra.. men har nu lige bestilt en pose Iams til hårboller og det bliver blandet med porta 21..

Det er ikke en blanding jeg har prøvet før, så har ikke nogen erfaring med blandingen endnu.

• #6   30. okt 2013 Lonnie det med om de får hvad de skal have, det er der som sådan ikke de store ben i, der er minimums krav til katte foder som skal overholdes!
    Men ved at blande flere slags, eller give flere slags på anden måde, sikre du, at de ikke får en ensidig kost, både med hensyn til næringsstoffer og smag, og balancen i de forskellige foder typer variere noget.
    Nu ved jeg så, at du også giver vådfoder smiley men variation, om det er fisk fisk det hele eller alt med kylling,,, det er jo ikke så spændende som hvis man kommer rundt om flere proteinkilder, lige som hvis du kun rå fodre, hvor der også skal varieres.

• #7   31. okt 2013 De får kylling, svinekød og oksekød samt tun og rejer.. Fisk får de ikke så tit..

Kommentér på:
Iams og Happy-cat

Annonce